Mie oon ollut aina Kyöpeli.Oletteko te muut muuten olleet täällä aina samalla nimimerkillä? Tuli vaan mieleen, josko olisinkin tavannut jonkun livenäkin.
Vaihadan aina välillä nikkiä. Milloin mistäkin syystä. Yleensä kyllästymisen takia. Olen käynyt täällä 14v. ajan. Ai kamala. :OOletteko te muut muuten olleet täällä aina samalla nimimerkillä? Tuli vaan mieleen, josko olisinkin tavannut jonkun livenäkin.
Jospa ottais toisen kupposen kahvia. *kippis muruseni* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30660388:Huomenta kullanmussut :kiss: ja hyvää Ystävänpäivää :heart:
Mie kittaan lisää kahvia
Mä vaihdoin parisuhdetilanteiden muuttuessa. Ja joo, oli mulla aluksi muuten vaan pari nikkiä. Tää on viides.Vaihadan aina välillä nikkiä. Milloin mistäkin syystä. Yleensä kyllästymisen takia. Olen käynyt täällä 14v. ajan. Ai kamala. :O
Minnuu meinaa nyt vähän väsyttää kun tuli valvottua, mutta iteppä kärsin . Kunhan alamittainen kotiutuu niin pistän Kyöeplin pizzerian pystyyn .Jospa ottais toisen kupposen kahvia. *kippis muruseni* :xmas:
Mä menin kiltisti ajoissa sänkyyn. =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30660416:Minnuu meinaa nyt vähän väsyttää kun tuli valvottua, mutta iteppä kärsin . Kunhan alamittainen kotiutuu niin pistän Kyöeplin pizzerian pystyyn .
Siivotakkin kyllä pitäisi
Sie ootkin niin kilttiMä menin kiltisti ajoissa sänkyyn. =)
Joo, aina.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30660424:Sie ootkin niin kiltti
Saatan muistaa jonku aikaisemman nikkisi. Muistan monia vanhoja täältä.Mie oon kyl vaihtanu nikkiä muutaman kerran..tää on ehkä neljäs tai viides. Liian monta vuotta täällä pyöriny mut minuu tuskin on kukaan tavannu..paitsi ehkä tietämättään. En pyöri missään miiteissä..en uskalla ja toisekseen ne on liian kaukana.
Sulla oli siis hauskaa ja reipas känni mut nyt ei oo darraa. Kätevää.No jopas tuli nukuttua. Näin unta et vedin kännit.
Mää oon tehny oikeista perunoista "ranskalaisia" uunissa. Palottelin tikun muotosiks, nakkasin uunivuokaan, lorautin vähän öljyä ja mausteita. Varmasti toimis samoin valmiilla ranskiksillakin.Miulla menee hirmu helposti sekaisin nikit, etenkin jos siis niitä vaihtelee Ei pysy perässä.
Tuli jo turhautuminen. Meil ei oo leivinpaperia, ei siis ole ranskiksia ruuaks. Ja yleensä muffinien alla oon silti käyttäny leivinpaperia vaikka taikina niissä kupeissa onkin.
Voi pöh, en kyllä lähe kauppaan sen takia..hiukset on likaset ja pikaponnarilla enkä jaksa vaatteitakaan vaihtaa.:kieh:
Se on tehtävä suunnitelmanmuutos.
Se tais olla joku vitutuskänni, jonka jälkeen tuli morkkis ko sorruin kesken tipattoman. Sit tsadilaishemmoki oli siinä unessa ihan ass, sen takia taisin alkaa ryyppäämään.Sulla oli siis hauskaa ja reipas känni mut nyt ei oo darraa. Kätevää.
Ykkösluokan postina on saattanu ehtiä perillejos on torstaina laittanut ystävänpäiväkortin postiin niin onkohan se ollut eilen perillä? Olin vähän myöhässä asian kanssa niin miten mahtaa olla.