The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Mie oon kyl vaihtanu nikkiä muutaman kerran..tää on ehkä neljäs tai viides. Liian monta vuotta täällä pyöriny mut minuu tuskin on kukaan tavannu..paitsi ehkä tietämättään. En pyöri missään miiteissä..en uskalla ja toisekseen ne on liian kaukana.:D
 
IhQ
Miulla menee hirmu helposti sekaisin nikit, etenkin jos siis niitä vaihtelee :) Ei pysy perässä.

Tuli jo turhautuminen. Meil ei oo leivinpaperia, ei siis ole ranskiksia ruuaks. Ja yleensä muffinien alla oon silti käyttäny leivinpaperia vaikka taikina niissä kupeissa onkin.
Voi pöh, en kyllä lähe kauppaan sen takia..hiukset on likaset ja pikaponnarilla enkä jaksa vaatteitakaan vaihtaa.:kieh:

Se on tehtävä suunnitelmanmuutos.
 
Miulla menee hirmu helposti sekaisin nikit, etenkin jos siis niitä vaihtelee :) Ei pysy perässä.

Tuli jo turhautuminen. Meil ei oo leivinpaperia, ei siis ole ranskiksia ruuaks. Ja yleensä muffinien alla oon silti käyttäny leivinpaperia vaikka taikina niissä kupeissa onkin.
Voi pöh, en kyllä lähe kauppaan sen takia..hiukset on likaset ja pikaponnarilla enkä jaksa vaatteitakaan vaihtaa.:kieh:

Se on tehtävä suunnitelmanmuutos.
Mää oon tehny oikeista perunoista "ranskalaisia" uunissa. Palottelin tikun muotosiks, nakkasin uunivuokaan, lorautin vähän öljyä ja mausteita. Varmasti toimis samoin valmiilla ranskiksillakin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä