The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa.. :wave:

Meillä oli episodi töissä..
Työkaveri yritti istua tuolille ja jotenkin kummassa onnistu tunkemaan työkenkänsä koneen syöttöremmien liki, no nehän nappas sen kengän sinne koneeseen remmien ja raudan väliin, eikä pois millää helkutillakaa. Jouduttii sitte purkamaan osa koneesta ja toteemaan, että turvakengän pohjasta suli palanen pois :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30657902:
Iltaa.. :wave:

Meillä oli episodi töissä..
Työkaveri yritti istua tuolille ja jotenkin kummassa onnistu tunkemaan työkenkänsä koneen syöttöremmien liki, no nehän nappas sen kengän sinne koneeseen remmien ja raudan väliin, eikä pois millää helkutillakaa. Jouduttii sitte purkamaan osa koneesta ja toteemaan, että turvakengän pohjasta suli palanen pois :LOL:
:O hyvä ettei mennyt kuin kenkä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30657902:
Iltaa.. :wave:

Meillä oli episodi töissä..
Työkaveri yritti istua tuolille ja jotenkin kummassa onnistu tunkemaan työkenkänsä koneen syöttöremmien liki, no nehän nappas sen kengän sinne koneeseen remmien ja raudan väliin, eikä pois millää helkutillakaa. Jouduttii sitte purkamaan osa koneesta ja toteemaan, että turvakengän pohjasta suli palanen pois :LOL:
Ei huvita.

Turvakenkä on vihoviimeinen varmistus sille jos varpaille vahingossa putoaa jotain.

Jos jalka edes vahingossa joutuu työkoneen rattaiden väliin, niin mä en näe siinä tippaakaan huumoria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30657902:
Iltaa.. :wave:

Meillä oli episodi töissä..
Työkaveri yritti istua tuolille ja jotenkin kummassa onnistu tunkemaan työkenkänsä koneen syöttöremmien liki, no nehän nappas sen kengän sinne koneeseen remmien ja raudan väliin, eikä pois millää helkutillakaa. Jouduttii sitte purkamaan osa koneesta ja toteemaan, että turvakengän pohjasta suli palanen pois :LOL:
:headwall: Mua ei naurata yhtään
 
No siis tilanne itsessään oli hivenen WTF ja oudon pelottava, eikä meistä kumpikaan käsittäny miten siinä niin kävi, mutta oli se kyllä melkosen koominenkin ja työkaverinkin reaktio oli vaan räkänauru, mitään vaaratilannetta siinä ei tapahtunut, eikä siinä olis mitään voinut sattua. Esim. varpaat ja kädet on niin pieniä, että sinne ei voi jäädä puristuksiin, ainoastaan tollanen suurempi asia jää sinne kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30657961:
Ei kukaan puhunu mistään rattaista mitään, se onkin jo hivenen eriasia, kuin kumiremmi.
Tosta olen eri mieltä.

Jos raaja lähtee koneen syötäväksi, niin on ihan herttaisen yhdentekevää viekö sen ratas vai kumiremmi.

Jos se on mahdollista, niin jotain on päin persettä.
 
Tosta olen eri mieltä.

Jos raaja lähtee koneen syötäväksi, niin on ihan herttaisen yhdentekevää viekö sen ratas vai kumiremmi.

Jos se on mahdollista, niin jotain on päin persettä.
Kyllähän sormikin voi mennä mankelin väliin, ei se tarkoita sitä että jotain on pielessä vaan sitä että laite toimii. Joskus sattuu vahinkoja, kun työskentelee isojen härveleiden kanssa.
 
Tosta olen eri mieltä.

Jos raaja lähtee koneen syötäväksi, niin on ihan herttaisen yhdentekevää viekö sen ratas vai kumiremmi.

Jos se on mahdollista, niin jotain on päin persettä.
Se raaja nyt ei vaan mahdu sinne koneeseen millään muotoa, vaan ennenkun se kenkä, tai edes housunpuntti ois menny rikki, nii remmi ois ollu poikki ja kone sammuksissa.

Jokasta aukkoa ei voi tukkia ja vahinkoja sattuu. Mä varmaan selitin eka huonosti ja te saitte kauheet sydärit, mutta loukkaantumisen vaaraa siinä ei missään kohti ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30658018:
Se raaja nyt ei vaan mahdu sinne koneeseen millään muotoa, vaan ennenkun se kenkä, tai edes housunpuntti ois menny rikki, nii remmi ois ollu poikki ja kone sammuksissa.

Jokasta aukkoa ei voi tukkia ja vahinkoja sattuu. Mä varmaan selitin eka huonosti ja te saitte kauheet sydärit, mutta loukkaantumisen vaaraa siinä ei missään kohti ollut.
Raaja muuten mahtuu koneeseen jos kone vetää sen puoleensa.

Oikeesti edes parin kilowatin vääntövoimaa ei kukaan ihmissyntyinen pysty vastustamaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä