The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Mä heitin yhden siivouskoneen portaita alas, kun se alkoi vittuilee.
Lisäksi sanoi eräälle asukkaalle päin naamaa, että mua ei paskan vitun vertaa kiinnosta, vaikka joku räjäyttäis nää talot mun työajan ulkopuolella.
Lisäksi kannan nykyään pippurisumutetta, jota olen myös oikeutettu käyttämään.

Koska joku laittaa mut käyttökieltoon?
 
Voi olla.

Silti olen valmis lyömään asiasta joulukinkun vetoa.
Vedonlyöntivalmius ei todellakaan ole tae siitä, että sä olisit oikeassa, vaikka kuinka kovasti haluaisit olla. Eiköhän alastulo meistä parhaiten tiedä millainen kone on kyseessä, ja osaa arvioida sen vaarallisuuden. Varsinkin, kun työturvallisuuspäällikkökin oli paikalla antamassa mielipiteensä. Just sayin'.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Mä heitin yhden siivouskoneen portaita alas, kun se alkoi vittuilee.
Lisäksi sanoi eräälle asukkaalle päin naamaa, että mua ei paskan vitun vertaa kiinnosta, vaikka joku räjäyttäis nää talot mun työajan ulkopuolella.
Lisäksi kannan nykyään pippurisumutetta, jota olen myös oikeutettu käyttämään.

Koska joku laittaa mut käyttökieltoon?
Luvallista asetta tuskin enää koskaan saan.

Luvattoman aseen saisin vartissa.
 
Spencer Hastings
Luvallista asetta tuskin enää koskaan saan.

Luvattoman aseen saisin vartissa.
Meitä on tosiaan kovia joka lähtöön. Multakin voi tulla pyytää lainaan sokeria, ja samalla asettuu välittömään vaaraan mun haulikkokaapin kanssa.

Mä näytän pieneltä ja säälittävältä, but Tony, i only tell you one time, don't you ever try fuck me, Tony.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta kullanmurut! Mummojengiä uhmaten aion suoriutua aamu-uinnille. Ne vesijumppamummot on pelottava ihmisryhmä. Yhdeltä kysyin omistaako se koko hallin vai onko vain töissä siellä ja ne meinas jyrää meitin.
 
Huomenii!

Tänään ois vährmmän miellyttävä "viikonlopun ruokaostokset" päivä edessä. Ja sit hakemaan penskoja... Saas nähdä, joko kolmonen on muuttanut mielensä lukion suhteen kun on katsellut vanhojentansseja.
 
Huomenii!

Tänään ois vährmmän miellyttävä "viikonlopun ruokaostokset" päivä edessä. Ja sit hakemaan penskoja... Saas nähdä, joko kolmonen on muuttanut mielensä lukion suhteen kun on katsellut vanhojentansseja.
meinaat että se kekkulointi säikäyttää hänet niin pahoin että loputkin lukiohalujen rippeet karisevat?

mun kersoista kumpainenkaan ei muuten ruvenneet koko touhuun
 
Huomenta :kiss:

Pyykkäri pyörii ja nyt aamukaffetta, hetken päästä sais viritellä laudan huomista varten kuntoon, tehä ruokaa ja lähteä töihin. Tästä tulee kamalin perjantai-ilta pitkään aikaan, kun pääsen Jaskan hellään huomaan piiskattavaksi, kauhunsekaisin tuntein ootan mitenkä paskana sitä on ku joskus kotio pääsee... Prkl Jusu kon on vapaalla.
 
Huomenta ja hyvää perjantaita :wave:
Taas perjantai, tuntuu että vasta oli viikonloppu :O mihin nämä päivät oikein katoaa :confused:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä