The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mikähän juusto olis sellasta venyvää?
Mä yleensä sekoittelen kaikenlaisia, täysrasvaisia. Ihan edamin ja mustaleiman sekoituksellakin tulee sopivaa.

Ja jatkanpa! Siis mä laitan juuston sen kastikkeen alle ja ihan vähän vaan pinnalle koristeeksi. Pinnalla se kuivuu ja koppuroituu mut välissä säilyy venyvän pehmeänä.
 
Viimeksi muokattu:
Mä rakasta ohuen ohutta pitsaa, mihin olen itse taiteillut tulisen bolognesekastikkeen (siis sellaisen tuntikausia haudutetun missä on porkkanaa ja selleriäkin seassa) ja sit rutosti hyvää venyvää juustoa.
Mie teen pohjan kylmäkohotuksella. Annan kohota jääkaapissa ainakin vuorokauden. Siitä saa ihanan rapeita ja ohuita pohjia.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Meikäläinenkin toisinaan vierailee äitikullan lihapadan äärellä.

Yleensä tuo lähtiessä pakottaa ottamaan matkaan säkillisen sapuskaa, että saan varmasti syötyä jotain. Äitikultani käsitys kokkaustaidoistani ei ole mairitteleva. Tosin häntä opasti edesmennyt kummitätini, joka oli pitopalveluemäntä. Hänen kokkaustaitoihinsa en kykene, mutta kyllä mä ihan syömäruokaa saan aikaiseksi. Äitikultani huoli poikansa syömisistä on jotenkin liikuttavaa.
Käy kateeks. Yleensä ko mä meen porukoille, käy niin, että kuuluu "Ai niin, sä et vieläkään syö lihaa. Mitähän me sulle keksittäis? Kato onks tuolla jääkaapissa tai pakkasessa jotain mitä voit syödä." Juu, en vielä kahdeksan ja puolen vuoden jälkeenkään :D
Mut usein iskä on kiva ja savustaa mulle kalaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30657618:
Mie rakastan vettä. Voisin pulikoida vaikka koko päivän.
Mäkin rakastan. Kovassa aallokossa on ihana uida meressä. Ja sukeltaakin uskallan ihan vähän, Mut se, että joudun yllärinä -niinko vaikka vesiliukumäen päätteeksi- veden alle, on kauhistus.
 
Mä pelkään kaikkia juttuja missä joutuu pää veden alle. :ashamed:
Ja mä en oo vuoskausiin pystyny uida tai oon mä yrittäny, mut visusti muilta piilossa.. vettä ei oo saanu olla yli rintakehän.. minkäs teet ku kammo tuli tajutes, et ny mää hukun ja ties et vettä alla 30m :ashamed: Sai kuitenkin sen verran koottuu itteensä et menin selälleni ja kelluskelin sen aikaa, et ilma alkaa kiertää ( helvetin siitepölyt )
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä