Tänään penkkarit, maanantaina abityttö aloittaa duunit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yrittäjämies78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yrittäjämies78

Vieras
Palkkasin yritykseeni ennen vuodenvaihdetta uuden työntekijän aivan peruskonttoriduuneihin. Paitsi että tähänkin ilmoitukseen tuli yli 400 hakemusta joista osa oli todella kovia. Juttuna on se että palkkasin tämän tytön muuhunkin kun työhön, ja kevään ja kesän mittaan tulee varmasti tutuksi millainen etulyöntiasema naisella voi olla työmarkkinoilla jos tietää miten käyttää sitä. Vai pitäisikö sanoa "käyttää" ja "sitä". Mikäs siinä, olemme molemmat sinkkuja ja abityttö ilmeisesti ymmärsi jo työhaastattelussa joutuvansa levittämään haaroja jos aikoo pysyä minun yrityksessä.
Maanantaina alan opettamaan työtehtäviä ja jos tuntuu sujuvan, teetän "pitkän päivän" jo samalla viikolla ja järjestän niin että olemme molemmat yksin konttorilla. Katsotaan sitten miten muuta asiat sujuu.

Miksi aloitus olisi fantasia? Vaihtoehtoja tuonikäisille on lähinnä puhelinmyynti ja siivoaminen. Muu on sitten tuurista ja suhteista kiinni. Minä pystyn tarjoamaan varteenotettavan palkan ja hyvät työolosuhteet joten en yhtään ihmettele että löysin niinkin helposti "tällaisen" työntekijän.

Miksi aloitus olisi fantasia? Vaihtoehtoja tuonikäisille on lähinnä puhelinmyynti ja siivoaminen. Muu on sitten tuurista ja suhteista kiinni. Minä pystyn tarjoamaan varteenotettavan palkan ja hyvät työolosuhteet joten en yhtään ihmettele että löysin niinkin helposti "tällaisen" työntekijän.

No vaikka siksi, että se abi varmaan lukee kirjoituksiin, kun lukuloma just alkoi. Ja muutenkin, kuka kirjoittaa tuollaisia juttuja, paitsi joku sääliötumputtaja. Näitähän liikkuu joka foorumilla.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30657332:
Kerrohan vielä, mikä on se varteenotettava palkka ja onko tämä työntekijä tosiaan tietoinen työnkuvasta?

Karkeasti ottaen puolitoista kertaa siivooja. En ole kysynyt suoraan mutta työntekijä vähintään aavistaa. Ainakin pitäisi aavistaa, mutta se selviää ensi viikolla.
Työtä hän tekee kolme päivää viikossa ennen kirjoituksia, ja mahdollisesti viisi päivää loppukesän.

[QUOTE="AV-mamma";30657348]Kerropa, mikä tuollaisessa hyväksikäyttöfantasiassa kiihottaa? Sekö, kun et ole oikein pärjännyt vapailla markkinoilla?[/QUOTE]

:D

Karkeasti ottaen puolitoista kertaa siivooja. En ole kysynyt suoraan mutta työntekijä vähintään aavistaa. Ainakin pitäisi aavistaa, mutta se selviää ensi viikolla.
Työtä hän tekee kolme päivää viikossa ennen kirjoituksia, ja mahdollisesti viisi päivää loppukesän.

Siis olet palkannut työntekijän, jonka "pitäisi aavistaa" mitä hänen työnkuvaansa kuuluu? Oletpas hyvä työnantaja. Entäs jos ei aavistakaan?

Tai entä jos aavisti, mutta kirjoitti ensin kanssasi hyvän työsopparin ja sitten kohteliaasti kieltäytyy näistä "etulyöntiaseman tavoitteluista". Voi sinua, kun pääsi abityttö höynäyttämäään.. :D

Miten kuvittelet, että puolitoista kertaa siivooja suostuisi tuohon?

Noh ei kannata olettaa, että rupeaa sinun kanssa seksiä harrastamaan, jos et ole suoraan kysynyt asiaa. Muistathan, että seksiin pakottaminen on raiskaus, eikä ole merkitystä sillä, että olet hänet palkannut firmaasi.

Ja ap:lle ihan vain vinkiksi, että sinunkin pitäisi aavistaa tai tietää perin hyvin, miten tuossa käy.

Sinun firmassasi tuskin ylenemismahdollisuuksia on, joten mitä hyötyä hänelle tuosta olisi? Mitä sinä siis kuvittelet hänelle opettavasi? Kuvitteletko, ettei hän osaa vai?

En ole pakottamassa ketään mihinkään. Teen aloitteen kun olemme kaksistaan ja katson jos suostuu tai ei. Jos ei suostu, tulee pian koeaikairtisanominen.
Jo 19-vuotiaana on melkein pakko tiedostaa elämän realiteetit. Kukaan ei palkkaa senikäistä vain työtä tekemään jos jonossa on 400 muuta hakijaa. Jos ei tiedosta tätä, olen pahasti aliarvioinut hänet.
Miksi suostua tähän? Edelleen, mitä vaihtoehtoja on jos ei kiinnosta pestä vessoja?

En ole pakottamassa ketään mihinkään. Teen aloitteen kun olemme kaksistaan ja katson jos suostuu tai ei. Jos ei suostu, tulee pian koeaikairtisanominen.
Jo 19-vuotiaana on melkein pakko tiedostaa elämän realiteetit. Kukaan ei palkkaa senikäistä vain työtä tekemään jos jonossa on 400 muuta hakijaa. Jos ei tiedosta tätä, olen pahasti aliarvioinut hänet.
Miksi suostua tähän? Edelleen, mitä vaihtoehtoja on jos ei kiinnosta pestä vessoja?

Mitä vaihtoehtoja? No omakohtaista kokemusta esim. kahvilasta, lahjatavaraputiikista ja huoltoasemalta. Kivoja työpaikkoja kaikki. =)

Ja niin levisi teinin haarat. Otettiin nyt kuuden jälkeen puolen tunnin sessiot. Olin täysin oikeassa siinä että tytsy tiesi mikä on homman nimi, koska hänellä oli omat kortsut ja liukkarit mukana millä touhuttiin.
Sen verran hämmentynyt olen että tuli hiukan yllätyksenä että noinkin nuoret harrastaa anaalia nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjämies78;30667606:
Ja niin levisi teinin haarat. Otettiin nyt kuuden jälkeen puolen tunnin sessiot. Olin täysin oikeassa siinä että tytsy tiesi mikä on homman nimi, koska hänellä oli omat kortsut ja liukkarit mukana millä touhuttiin.
Sen verran hämmentynyt olen että tuli hiukan yllätyksenä että noinkin nuoret harrastaa anaalia nykyään.

:laugh: :laugh: :laugh:

(Ei sais nauraa, toinen fantasioi niin tosissaan, mutta... :D )

Yhteistyössä