The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Josko ilta sitten olis parempi,kummallakin :)

:hug:
Sehän heräs tänään kans ekan kerran viiden aikaan leikkimään ja pietti muakin hereillä jokusen tovin. Ärr.

Sit kauppamatkalla se alko juttelee jollekki sedälle mikä käveli samaa tietä. Eka pyysi kylään kattomaan meidän uutta kotia ja setä vaan nauro. Mut se näytti vähän kiusaantuneelta siinä vaiheessa ko pyolikas alko vaatimaan, et se tulis meille asumaan. Jostain syystä sedälle tuli kauhee kiire ja se sano et häntä odotellaan kotiin.

En halua ajatella miten kävia jos joku namusetä törmäis mun lapseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Karkaili vähän kaupassa ja tyhmäili kaikkea. Matkalla hän halus uida vesilammikoissa (ilman kuravaatteita tietty), hukkas hanskansa ja ei suostunu kävelemään kunnolla niin jouduin suunnilleen maata pitkin raahata sen kotia. Ja voi luoja sentään mikä vinkuminen koko reissun ajan.
Perusterve nuori mies.

Yleensäkin muksujen kanssa on vähän semmoista, että milloin kuuluu meteliä, niin kaikki on hyvin. Milloin tulee hiljaista on syytä tarkistaa asianlaita.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Huomenta.:kiss:

Voi jestas että meni aikaa löytää yks erityisen hyvä piisi, mutta tässä se nyt on!=)
[video=youtube_share;49tpIMDy9BE]http://youtu.be/49tpIMDy9BE[/video]
 
Entä puhelin, tietokone, hella, pyykinpesukone, tv? Valot pimeällä? Ei paljo ruokaa tehdä tai yhtään mitään muutakaan.
Voi sitä nyt muutaman päivän olla pyykkäämättä. Tiskivesi taas lämpeää takassakin. Ja ruoka. Ja puhelimen akku kestää kyllä muutaman päivän ja valoja saa kynttilöistä.

Mä tykkään myrskyistä! :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Joo. Selailin joku päivä sitte facessa ko siellä spekuloitiin ko netissä levis kuvia sen tavarasta. Se oli siis jolleki miehelle laittanu kuvan värkistään ja se oli laittanu sen nettiin. Sen siitä saa :D
En olis kyl uskonut et toi ollut mies,ihan on naisen näkönen silleen et mä en ainakaan huomaa mitään miesmäistä siinä. Äänestä sitten tiedä kun en ole kuullut et kiinnittäiskö siihen jotain huomioita.
Pitääkö niitä värkkikuvia sitten laittaa kun vaarana on et ne leviää eteenpäin paitsi jos oikeen ite haluaa niin sitten.
 
En olis kyl uskonut et toi ollut mies,ihan on naisen näkönen silleen et mä en ainakaan huomaa mitään miesmäistä siinä. Äänestä sitten tiedä kun en ole kuullut et kiinnittäiskö siihen jotain huomioita.
Pitääkö niitä värkkikuvia sitten laittaa kun vaarana on et ne leviää eteenpäin paitsi jos oikeen ite haluaa niin sitten.
No sille on tehty vissiinki jos jonkinmoista leikkausta, aataminomenan poistosta tisseihin ja värkkiin, naamallekin kai jotain? En tiä niin tarkkaan, mut olettaisin.

Musta joku tissi- ja peppukuvat on vielä harmittomia, mut värkistä en ottais tai laittais kuuna päivänä - just ton takia.
 
Älkääs nyt kinastelko siitä myrskystä,toiset tykkää toiset ei ja ihan turha ruveta vääntää siitä et miten kenenkin siitä pitäs tykätä tai olla tykkäämättä. Myrskyjä tulee ja menee,ne kuuluu asiaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä