The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pakko laittaa tää kun tähän löytyy tarina myös; kuunteluittin tään pojilleni joskus ja he tykkäs kunnes sanoin että laulaja on nainen. *Mitääh! EI ole! Kylläpäs on ja syö tollasia pikkupoikia aamupalaksi :D

[video=youtube;mZM-d2qD15E]https://www.youtube.com/watch?v=mZM-d2qD15E[/video]
Tarina oli ihana.:D
Musakin meni osittain.:O
 
Mä voin amatöörinä kertoa että sun täytyy muuttaa asetuksia googletilissä jotta näet noi vidiot.:D
 
Hjumor on toudella herkkä kun ei ole ihmiset naamatisten eli ollaan kirjoitusten varassa jolloin voikin tulla kaikenmaailman turhia väärinkäsityksiä.

Vitsiksi ainakin ton yritin, en onnistunut siinäkään! :(
:D
No toi on niin totta, enkä mäkään täällä hampaat irvessä kirjottele.
Yritin ehkä kyl vähän tökätä ku ei oo täs muutakaa.:saint:

Hah, mä näin sun kuvan jossain ketjussa, mutta se hävis niin en päässy kommentoimaan.
Olisin kirjottanu että ompa siinä luttanan näkönen äijjä.:)
 
Onks se paha asia?
Jep.
On. Ei ehkä sulle mutta mulle. Olen kaveri kaikille mutta kukaan ei ole kaveri mulle. Olen ihan liian kiltti ja minunhan vika sekin on. Siis on kavereita jos musta on hyötyä tai no on oikeitakin että ei nyt ihan ranteida vedetä auki. Oikeat vaan on sieltä peruskoulukavereista.

Tähän sopiikin töi: [video=youtube;Rl6fyhZ0G5E]https://www.youtube.com/watch?v=Rl6fyhZ0G5E[/video]
 
Voi Tweetti, huooh.*halii* (en sääli, olen vaan vähän yliempaattinen)
Ei yleensä naiset halua tuhmia miehiä. Kyllä kai kiltteys on ihan hyvä asia. Ja minähän kommentoin vain ulkonäköä, en tiedä susta muuta kun että vaikutat kivalta mieheltä. O-ou nyt tuli toi "kiva"; sekin on varmaan huono homma?:D (en vinoile, huvitun vaan omasta kirjoituksestani)
Inhoja ihmisiä kun käyttävät hyväkseen, eipä niistä ihmisistä aina heti tiiä millasia ovat.
Toivottavasti tuollaset iilimadot pysyvät kaukana susta.
Totta on että tosiystäviä saattaa olla vaikea saada aikuisiällä. En minäkään kelpuuta juuri ketään kaveriks ja peruskoulufrendit suurimmalta osin jäivät asemalle kun minä lähdin.

Eipä hyvältä kaverilta oikeestaan muuta toivo kun luotettavuutta ja aitoutta. Tietty pitää olla ne aaltopituudetkin kunnossa.

En oikein ymmärrä miks joku ei haluis olla sun kaveri, muuten kuin hyötymistarkoituksessa, vaikutat kivalta ja hyvältä ihmiseltä.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Tweetti, huooh.*halii* (en sääli, olen vaan vähän yliempaattinen)
Ei yleensä naiset halua tuhmia miehiä. Kyllä kai kiltteys on ihan hyvä asia. Ja minähän kommentoin vain ulkonäköä, en tiedä susta muuta kun että vaikutat kivalta mieheltä. O-ou nyt tuli toi "kiva"; sekin on varmaan huono homma?:D (en vinoile, huvitun vaan omasta kirjoituksestani)
Inhoja ihmisiä kun käyttävät hyväkseen, eipä niistä ihmisistä aina heti tiiä millasia ovat.
Toivottavasti tuollaset iilimadot pysyvät kaukana susta.
Totta on että tosiystäviä saattaa olla vaikea saada aikuisiällä. En minäkään kelpuuta juuri ketään kaveriks ja peruskoulufrendit suurimmalta osin jäivät asemalle kun minä lähdin.

Eipä hyvältä kaverilta oikeestaan muuta toivo kun luotettavuutta ja aitoutta. Tietty pitää olla ne aaltopituudetkin kunnossa.

En oikein ymmärrä miks joku ei haluis olla sun kaveri, muuten kuin hyötymistarkoituksessa, vaikutat kivalta ja hyvältä ihmiseltä.
Ethän sie tunne miuta olleskaan. Minä sanon että olen hyvä ihminen ja varmasti tapaamisen arvoinen.

ps. miuta on vaan joskus satutettu niin paljon etten enään edes tiedä mitä kipu on. Siis ei ole kipua mihin en ole jo tottunut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tweet
Ethän sie tunne miuta olleskaan. Minä sanon että olen hyvä ihminen ja varmasti tapaamisen arvoinen.

ps. miuta on vaan joskus satutettu niin paljon etten enään edes tiedä mitä kipu on. Siis ei ole kipua mihin en ole jo tottunut.
*halii lujaa*
Niin se elämä pyörittelee. Ei kai mullakaan usko ihmisiin ole mikään hirveen hyvä, vaikka tällainen "avoin" olenkin.

Noh, ompa meitä survottu jos jonnillaisessa morttelissa ja silti edetään, eihän meillä oo hätiä mitiä.:hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä