The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.


Olis soittanu mulle, olisin ollu huomattavasti aktiivisempi unikaveri kun tuo kumieukko.:p
 
Päi ja vää.

Kannatettavat asiat hoidettu. Paitti että tarttee laittaa vielä esikoislikalle sähköpostissa onnenpotkuja ylioppilaskirjoituksiin.

Kirjaston poistokorista lähti mukaan Hesse- Lasihelmipeli ja Steinbeck- Oikutteleva bussi. Niin ja Katekismus vuosimallia 2000.

Sumpit pihisemässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hessen lasihelmipeli oli jotenkin omituinen minusta. Luettava silti toki!

Mäkin piipahdin kaupoilla ja nyt on nokan alla iso satsi tulista wokkia. Ja jälkkäriksi runebergintorttuja. Kyllä näillä yksi krapula selätetään!
 
Lontoonkielinen tiede, talous, tekniikka ja latinankieliset lainaukset. Prepositiot on saatanasta. Ja toi kauhukakara olis mun puolesta saanu pysyä siellä mummolassa vaikka rippi-ikään asti :mad:
No jos jotakin positiivista tosta pitää ettiä niin se, että ei oo ruattista kyse.:snotty:

Pistä pirpana duuniin. Kyselee vaikka sanoja tjtn. Ja jos äitillä jää sanat hyvin mieleen niin illalla tehään plättyjä.:D
 
Ruuuneperkin päivää ja alkuehtoota itennii kullennii :wave: :D :kiss:!

Hemmettiläinen sentään, mä muuten kirjotin ittiäni sisälle sujuvasti Ruuneperkinä ja tovin sain sitten ihmetellä, että onhan se kummaa, kun en pääse läpi :snotty: :D

Että hilirimpsistä vaan, se on torstai ja Toivo karussa kokonansa mutta jos toi huominen perjaintai jotain pelastaisi... Ihan läpipjaiskosupertyhmä- ärsytyspäivä aamusta lähtien ollut ja näemmä ei ihan hevillä lähde edes tasaisen tappavaa tasaviivaakaan tekemään, vaan nyt mennään pjärsmäkeä vauhdilla! Torpassa ja sen ulkopuolellakin ollut siis tunnelmat ja tilanteet kohdillansa mutta - taivun mutta en taitu :)!

Leipasin sitten sujuvan sutjakkaasti päivän kunniaksi maistuvaiset muffinssit, ja niin menivät mokomat nuitten herkkupersiitten suihin, että ite jäin ilman :O |O :snotty:. No, tärpättitakuuvarma kahvi saa kelvata :p.

Että - mitäs sitten :D
 
...siunattu Pikku Kakkonen :). Meijen viisvee tirpanan sai jopa rauhottumaan, onkin ollut tässä viikon aikana semmonen sähikäinen ja töllönhäärä ja änkyrä, että! Taatusti selviää elämästänsä tuolla luonteen määrällä :D

Se pukkais mitä tänään syödään- pähkäilyä, ihan on ote aivan levällänsä ollut tämän viikon :snotty: - pitää ottaa ryhtiliikettä viikonlopun aikana urakalla. Jos mä jotain keksisin loihtia noille nälkäsille hiihtäjäuroille, kun kohta rymistelevät voimissansa tupaan..

Onko teillä muilla muuten laitettuna jonkinsortin "menu- listaa" viikolle, että mitä teette ruuaksi vai vedättekö hatusta tykötarpeitten mukaan? Mä oon ruukannu jonkinlaista suunnitelmaa tehdä viikolle mutta nyt on ollut sen verta ajatukset aivan toisaalla :snotty:, niin tän viikon olen mennyt aikalailla tuulen mukana. Onneksi on pöperöt kelvanneet ettei vallan sanomiseksi ole äitynyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30641043:
Iltaa :wave:

IIIKKK! Huomenna pitäis "edustaa" ex-ukon työpaikan "avajaisissa", nyt ko hän on yks bosseista, nii pitäs jotai vieraitakin ilmeisesti kätellä, voi luoja, kaikkeen mä aina suostunkin.. :snotty:

:wave: - ei muuta kuin nautit vaan eli hymyilet nättinä ja siemailet samppakaljaa - kait siellä on sitä ainakin tarjollansa - ja puhut mukavia. Sitten pyydät provikat ex- siipalta, kun teit hyvän vaikutuksen ja siinä sivussa sait hänelle hankituksi entistä vankempaa asikaskuntaa....

Pidät hauskaa lyhyesti suomennettuna :D
 
On tänään päivä Ruuneperin
ja torttujen niin kosteiden
Siis sanat, säkeet yhteen kerin
se hölmöä on, tiedän sen.

Ei runosuonein kukassa
kas, Muusani lie hukassa
Tää ilman Muusaa toivotonta
kuin on pään seinään taonta.

Mistä uusi Muusa mulle?
On paikka auki toivotulle.
Etsii, etsii, löydä ei,
varas Muusani kai vei?

Tuo ainakaan ei tullut meille
mutta silti toivon teille
aivan täysin sydänverin
hyvää päivää Ruuneperin.
 
...siunattu Pikku Kakkonen :). Meijen viisvee tirpanan sai jopa rauhottumaan, onkin ollut tässä viikon aikana semmonen sähikäinen ja töllönhäärä ja änkyrä, että! Taatusti selviää elämästänsä tuolla luonteen määrällä :D

Se pukkais mitä tänään syödään- pähkäilyä, ihan on ote aivan levällänsä ollut tämän viikon :snotty: - pitää ottaa ryhtiliikettä viikonlopun aikana urakalla. Jos mä jotain keksisin loihtia noille nälkäsille hiihtäjäuroille, kun kohta rymistelevät voimissansa tupaan..

Onko teillä muilla muuten laitettuna jonkinsortin "menu- listaa" viikolle, että mitä teette ruuaksi vai vedättekö hatusta tykötarpeitten mukaan? Mä oon ruukannu jonkinlaista suunnitelmaa tehdä viikolle mutta nyt on ollut sen verta ajatukset aivan toisaalla :snotty:, niin tän viikon olen mennyt aikalailla tuulen mukana. Onneksi on pöperöt kelvanneet ettei vallan sanomiseksi ole äitynyt...
Meilläkin päivän rauhottumistapaus on pikku kakkonen, ilman sitä, mun pää olis varmasti räjähtäny jo monesti. :D

Mä teen ruokia ainakin vaan vähän sen mukaan mitä lapset tahtoo ja joskus päätän sitte itekkin. Yleensä teen sen verran, että me syödään siitä pari päivää. Tietty nuo nappulat syö hoidossa toisen ruoan ja mä töissä, niin yks ruoka vaan kotona.
 
:wave: - ei muuta kuin nautit vaan eli hymyilet nättinä ja siemailet samppakaljaa - kait siellä on sitä ainakin tarjollansa - ja puhut mukavia. Sitten pyydät provikat ex- siipalta, kun teit hyvän vaikutuksen ja siinä sivussa sait hänelle hankituksi entistä vankempaa asikaskuntaa....

Pidät hauskaa lyhyesti suomennettuna :D
Tää pitää muistaa :D

Orderissa oli 24 pulloa samppakaljaa, joten eiköhän siitä lasi jos toinenki mulle liikene :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
AaKoo - eipä tuo Muusas taida karkuteillä ollakaan, sä oot taitava sanojen käyttäjä ja - tiiät sen hyvin itekin :) :kiss:

Ja - kerta sulla taitaa vissiin olla pöytälaatikossas melkoista arsenaalia, niin.....ihan villinä veikkaan että sieltä vois löytyä melkeistä paljon hienoja helmiä ihan meille muillekin kovakantisina luettavaksi asti :). Aattelepas semmosta juttua!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Edessä liikaa korkeaa kaidetta,
yli en pääse, synny ei taidetta.
Muusalta koetin aikaa varata,
nyt luulen, on Muusani tainnut karata.
:D - höpsistä töppöseen sanon minä,
taitava olet kirjoittamaan, sen tiiät sinä.
Valkosen paperin tuskaa et tunne,
sanojen virtaaminen on helppoa sulle.


Monta aatosta, hajatelmaa hyvää
sielunmaisemaakin syvää
saat luoduksi, maalatuksi, sanoilla
- sanasepon taidoilla.

Kyllä ne kaiteet kaadetuksi saat
kun vain pistät napakasti tuulemaan.
Täällä on sulle monta tsemppaajaa
sekä varmasti eepoksesi tilaajaa
valmiina sormin polttavin
sekä silmin ahmivin
teostasi lukemaan ja
- huikeasta tuokiosta nauttimaan.

:kiss:
 
Selvisin kokeesta mielestäni ihan kunnialla. Vice versalle en keksiny mitään suomennosta, ja luetun ymmärtämistehtävä Charles Darwinista ja evoluutioteoriasta oli vähän hämärä ja pari vikaa kysymystä meni arvaamalla. Mut aattelin saada silti ihan kohtuullisen arvosanan.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä