Mitä hittoa!? Keskellä viikkovako sitä ollaan kännissä örvelletty, pthy!Oivoi, miul on krapula. : / Olut on hyvä mutta myös paha palautumisjuoma.
Ja huomenia kaikille!
Mitä hittoa!? Keskellä viikkovako sitä ollaan kännissä örvelletty, pthy!Oivoi, miul on krapula. : / Olut on hyvä mutta myös paha palautumisjuoma.
Ja huomenia kaikille!
Mikä aine kysesssä?Kinostaa taas ko kilo paskaa.
Lontoonkielinen tiede, talous, tekniikka ja latinankieliset lainaukset. Prepositiot on saatanasta. Ja toi kauhukakara olis mun puolesta saanu pysyä siellä mummolassa vaikka rippi-ikään astiMikä aine kysesssä?
No jos jotakin positiivista tosta pitää ettiä niin se, että ei oo ruattista kyse.:snotty:Lontoonkielinen tiede, talous, tekniikka ja latinankieliset lainaukset. Prepositiot on saatanasta. Ja toi kauhukakara olis mun puolesta saanu pysyä siellä mummolassa vaikka rippi-ikään asti
Tota konstia mun tulee usein käytettyä. Lisäks sammutan puhelimen.Taijan vaan naulata oven kiinni.
Kas, näköjään. Mulla on just X-Files-maratoni käynnissä :xmas:Aaaaahhhh!!! Illalla foxilta Dana Scullya koko elokuvan täydeltä!
Odotan kieli pitkällä, kas näin...
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30641043:Iltaa :wave:
IIIKKK! Huomenna pitäis "edustaa" ex-ukon työpaikan "avajaisissa", nyt ko hän on yks bosseista, nii pitäs jotai vieraitakin ilmeisesti kätellä, voi luoja, kaikkeen mä aina suostunkin.. :snotty:
Meilläkin päivän rauhottumistapaus on pikku kakkonen, ilman sitä, mun pää olis varmasti räjähtäny jo monesti....siunattu Pikku Kakkonen . Meijen viisvee tirpanan sai jopa rauhottumaan, onkin ollut tässä viikon aikana semmonen sähikäinen ja töllönhäärä ja änkyrä, että! Taatusti selviää elämästänsä tuolla luonteen määrällä
Se pukkais mitä tänään syödään- pähkäilyä, ihan on ote aivan levällänsä ollut tämän viikon :snotty: - pitää ottaa ryhtiliikettä viikonlopun aikana urakalla. Jos mä jotain keksisin loihtia noille nälkäsille hiihtäjäuroille, kun kohta rymistelevät voimissansa tupaan..
Onko teillä muilla muuten laitettuna jonkinsortin "menu- listaa" viikolle, että mitä teette ruuaksi vai vedättekö hatusta tykötarpeitten mukaan? Mä oon ruukannu jonkinlaista suunnitelmaa tehdä viikolle mutta nyt on ollut sen verta ajatukset aivan toisaalla :snotty:, niin tän viikon olen mennyt aikalailla tuulen mukana. Onneksi on pöperöt kelvanneet ettei vallan sanomiseksi ole äitynyt...
Tää pitää muistaa:wave: - ei muuta kuin nautit vaan eli hymyilet nättinä ja siemailet samppakaljaa - kait siellä on sitä ainakin tarjollansa - ja puhut mukavia. Sitten pyydät provikat ex- siipalta, kun teit hyvän vaikutuksen ja siinä sivussa sait hänelle hankituksi entistä vankempaa asikaskuntaa....
Pidät hauskaa lyhyesti suomennettuna
Edessä liikaa korkeaa kaidetta,.. Aattelepas semmosta juttua!
- höpsistä töppöseen sanon minä,Edessä liikaa korkeaa kaidetta,
yli en pääse, synny ei taidetta.
Muusalta koetin aikaa varata,
nyt luulen, on Muusani tainnut karata.