The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Ostettiin muuten tuossa muutama päivä sitten kuivattuja muikkuja, ihan vaan kokeiluksi tykkäiskö kissat. Toinen kissa ei oikeen hoksaa miks joku kalan hajuinen ja näköinen on niin tönkkö mut toinen hullaantui ihan täysin. Yleensä niin nirso kissa ja nyt tulee oikeen pyytämään niitä kaloja :D
 
Päivää!:flower:

Sois sitten kotipäivä tänään ja mitä luultavimmin huomennakin.
Pienin pallero on koulukelvoton.
Ihan hyvävointiselta vaikuttaa, mutta lämpöä ja yskää oli niin en päästänyt kouluun, ettei pahemmaks äiy.


Ollaan katottu Kikin lähettipalvelu ja Petteri punakuono. Nyt pallero urvahti.

Mulla on tylsää!
Jos olisin tiennyt että olen tänään kotona - en olis eilen illalla kyllä pistänyt tikkuakaan ristiin lattioidenpesun ja pölyjenpyyhinnän saralla.
Täällä ei oo ees mitään siivottavaa nyt!|O
 
Päivää!:flower:

Sois sitten kotipäivä tänään ja mitä luultavimmin huomennakin.
Pienin pallero on koulukelvoton.
Ihan hyvävointiselta vaikuttaa, mutta lämpöä ja yskää oli niin en päästänyt kouluun, ettei pahemmaks äiy.


Ollaan katottu Kikin lähettipalvelu ja Petteri punakuono. Nyt pallero urvahti.

Mulla on tylsää!
Jos olisin tiennyt että olen tänään kotona - en olis eilen illalla kyllä pistänyt tikkuakaan ristiin lattioidenpesun ja pölyjenpyyhinnän saralla.
Täällä ei oo ees mitään siivottavaa nyt!|O
tuu tänne siivoomaan, olis lattian pesua vaille.
 
Päivää!:flower:

Sois sitten kotipäivä tänään ja mitä luultavimmin huomennakin.
Pienin pallero on koulukelvoton.
Ihan hyvävointiselta vaikuttaa, mutta lämpöä ja yskää oli niin en päästänyt kouluun, ettei pahemmaks äiy.


Ollaan katottu Kikin lähettipalvelu ja Petteri punakuono. Nyt pallero urvahti.

Mulla on tylsää!
Jos olisin tiennyt että olen tänään kotona - en olis eilen illalla kyllä pistänyt tikkuakaan ristiin lattioidenpesun ja pölyjenpyyhinnän saralla.
Täällä ei oo ees mitään siivottavaa nyt!|O
Tuu mulle kaveriksi,revitään tapettia seinästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30640315:
Muuta pohjoisnavalle jos tota valkosta paskaa noin ihannoit :mad:
Vois kait sitä sielläki pudjata, jääkarhujen kiusana.:vampire:
 
Se ei muuten ole hirveen kiva homma. Etenkin jos ei irtoa kohtuu hyvin, tai sitten jos tapetinpoistoaineesta ei ole hyötyä. Tällaisesta on kokemusta!!:kieh:

Kovasti voimia koitokseen.:hug:
Onneks on ollut semmoinen törötimpuri tekemässä että isoina liuskoina irtoaa.

Menipäs mun ruoka tauko nopeasti kun on hyvää ruokaa. Pitää se lähtä sitten takaisin puuhastelun pariin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Onneks on ollut semmoinen törötimpuri tekemässä että isoina liuskoina irtoaa.

Menipäs mun ruoka tauko nopeasti kun on hyvää ruokaa. Pitää se lähtä sitten takaisin puuhastelun pariin.
Työniloa!:)

Eipä oo muutakaan tekemistä niin taidampa pistää maate tuhisevan lämpöpatterin viereen.:heart:


Viettäkää kiva päivä!

Näkytään myöh.
:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30640361:
Tiesitkö muuten, että se on eskimomiehelle suuri loukkaus jos sen vaimo ei kelpaa panoseuraks myös miehen kaverille?
No ei kait siitä suomalainenkaan mies hyvää tykkäis?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä