Pakanamaisen ahnetta kulinarismia! :xmas:mitä hlvtn paavinoppia tuo on?
Pakanamaisen ahnetta kulinarismia! :xmas:mitä hlvtn paavinoppia tuo on?
Öitä sugar.:kiss:Tää lähtee suunnistaa kohti sänkyä taas. Joku sais kyl hieroa niskaa, koskee ihan himputisti ja jumittaa.: /
Vaan öitä ja kauniita unia sitten kuhan köllähdätte..:wave::kiss:
Nut olis kuliranismia saada säkki Beef Jerkeyä!!!:attn:
Ihan hillitön himo iski....muuuuuuutta en jaksa hakea. Uupumus tuli suihkun päätteeks.
Mitä hittoa? Emmää tolleen oo....huolet pois, ne ajat on ihan kohta käsillä kun voi laittaa seinäkuivalihat tuloilleen
Ihana!!:heart:Jahas. Kymmeneltä alkaa kuukauden westerni
Tarttee ettiä tynnyri, satula, stetson ja nallipyssy ennen sitä, että pääsee eläytymään.
Se on vielä töissä..ja veikkaan et toi niska olis viimenen paikka mitä se hierois. Hieroskelis kaikki muut paikat ensin.Öitä sugar.:kiss:
Sano ukkelilles että pistää hieroen!
Sellasii ne miähet on!|O:heart:Se on vielä töissä..ja veikkaan et toi niska olis viimenen paikka mitä se hierois. Hieroskelis kaikki muut paikat ensin.
Mitä hittoa? Emmää tolleen oo....
Laitattekonää?
Wau!totta hitossa
Hattaran kuvia säihkysääri.:kiss:Unettaa ja tekee mieli kuivalihaa. Ehkä olen nesteyttänyt itseäni liikaa oluella
Tästä kans hissukseen ton miehen viereen... Illanjatkoja kaikille ja kauniita unia sit kun menette!
Wau!
Kokonaisenako ne laitetaan vai siivuina?
Anteeks tietämättömyyteni, ei saa pilkata.
Poroapa tiätty?leikataan semmoseks 3x4 sentin soiroiksi
Poroapa tiätty?
Mitens se suolaus; itekkö vai onko valmiiks suolattu?
No näillä eväillähän sitä tietty vois kokeilla joskus. Tänks.kaikki paitsi sika ja lammas käy
ite oon suolaillu
Kovin on hiljaista täällä,taidan mennä vaakatasoon Ötyjä!
venäläisillä on omat tapansa ja yleensä ne on hyvinkin pitkällisen harkinnan tuloksiaNo näillä eväillähän sitä tietty vois kokeilla joskus. Tänks.
Kuivakalaa oon kans joskus pistelly, ja join sen kanssa kaljaa (yhen siemauksen)!!:O
Mut vähän niinkö pakotettiin kaljan juontiin kun väittivät että se on ainoa juoma kuivakalan kanssa. Jotain venäläistä tonavan pohjamuta särkee se vissiin oli. Ihan hyvää ja hiton suolasta, silloli suolet ja kaikki viel tallella.:O Ihmettelin että miten hitossa ne sisälmyksetkin siinä teki. Sitten poltettiin se joku rakko, se toi kuulema hyvää onnea.
ei tullu käytyä kun et lähteny kaveriksiKävikkönää Ruudis siellä mp-messuilla?