The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt olis kulinarismia saada säkki Beef Jerkeytä!!!:attn:
Ihan hillitön himo iski....muuuuuuutta en jaksa hakea. Uupumus tuli suihkun päätteeks.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Serkulla on ihan hiton paha migreenejä ja niska/hartia jumeja Se vetäsee hyvissä ajoin sen hiaromalaitteensa esiin ja tosi useasti se auttaa!
Mutta tärkeetä on tehdä se hyvissä ajoin, ennenku äityy pahaks.
 
kaikki paitsi sika ja lammas käy

ite oon suolaillu
No näillä eväillähän sitä tietty vois kokeilla joskus. Tänks.:)

Kuivakalaa oon kans joskus pistelly, ja join sen kanssa kaljaa (yhen siemauksen)!!:O
Mut vähän niinkö pakotettiin kaljan juontiin kun väittivät että se on ainoa juoma kuivakalan kanssa. Jotain venäläistä tonavan pohjamuta särkee se vissiin oli. Ihan hyvää ja hiton suolasta, silloli suolet ja kaikki viel tallella.:O Ihmettelin että miten hitossa ne sisälmyksetkin siinä teki. Sitten poltettiin se joku rakko, se toi kuulema hyvää onnea.:D
 
No näillä eväillähän sitä tietty vois kokeilla joskus. Tänks.:)

Kuivakalaa oon kans joskus pistelly, ja join sen kanssa kaljaa (yhen siemauksen)!!:O
Mut vähän niinkö pakotettiin kaljan juontiin kun väittivät että se on ainoa juoma kuivakalan kanssa. Jotain venäläistä tonavan pohjamuta särkee se vissiin oli. Ihan hyvää ja hiton suolasta, silloli suolet ja kaikki viel tallella.:O Ihmettelin että miten hitossa ne sisälmyksetkin siinä teki. Sitten poltettiin se joku rakko, se toi kuulema hyvää onnea.:D
venäläisillä on omat tapansa ja yleensä ne on hyvinkin pitkällisen harkinnan tuloksia
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pitihän sitä vielä iltakahvit keitellä. Ai että ku on hyvää.
Vasta toinen kuppi tänään.:O

Enkai mää vaan oo vierottumassa kahvista!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä