Fetaa . Mie aattelin kokeilla joku päivä pesto-lihapullia.Mureke.... sisään fetajuustoa tai kurkkusalaattia
Fetaa . Mie aattelin kokeilla joku päivä pesto-lihapullia.Mureke.... sisään fetajuustoa tai kurkkusalaattia
Tai vaalea leipä.Kaurahiutaleet ajaa saman asian, ei tartte korppujauhoja.
Ei ne korppujauhot o välttämättömiä.Mut mulla ei oo korppujauhoja:headwall:
Tuot kuitenkin väärää margariinia :vampire:Koska palsta on todistanut, että miehet ei osaa käydä kaupassa niin meinasin olla menemättä tänään. Mut pergalese, röökit alkaa käydä vähiin joten lie pakko.
Veskipaperia on, joten sitä en tartte. Mitähän mä ny kauppareissulta osaisin paheksuttavasti unohtaa säilyttääkseni miehisyyteni?
Hmmmm... en kaipaa mungopapuja, terveyssiteitä, rooibosteetä, taloussuklaatia enkä värjäyssampoota. Joten jos mä noi sillai sopivasti unohdan kauppaan, niin sit voitte gauheesti paheksua ja todeta, että miehet ny vaan ei osaa käydä kaupassa.
Mä vaihdoin tossa öööh... einiinkauansitten. Olen pitäny numeron visusti omana tietonani. On se toki vanhemmillani, kahdella pikkusysterilläni, lapsillani ja exrouvalla.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30630999:Hevonvittusaatana ny riitti, puhelinnumero lähtee vaihtoon
:OPaheksukaa, en juuri käy ruokakaupassa. Puolison hommia. Jos tästä nyt yhtäkkiä pitäisi singahtaa kauppaan, niin tuskin tietäisin puutteita.
Neljättä vuotta täs ny asun, enkä o kertaakaan muistanu tuoda margariinia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30631059:Tuot kuitenkin väärää margariinia :vampire:
Ei oo väliä. Mää ostelen aina vähän erilaisia puurohiutaleita, ja käytän ihan kaikkeen vaikka käskettäis pistää kaurahiutaleita Ei oo vielä epäonnistunu.käyks kaurahiutale-vehnäleseet?
No niin |O.Neljättä vuotta täs ny asun, enkä o kertaakaan muistanu tuoda margariinia.
Sit oot varmasti ostanu vahingossa ainakin suolatonta voita.Neljättä vuotta täs ny asun, enkä o kertaakaan muistanu tuoda margariinia.
Wau!:O:flower:tuo isopoika oli ollu jossakin sotavaltion testeissä ja on mahollista että tekevät siitä jonku erikoississin tms
AAAAAAAAA EN KESTÄ. Aww ja tuitui.
Se paukkas aamuyöllä tänne juttelemaan mulle mukaviaEi hitto sentään - here we go again.
Mitäs se tsadilainen on nyt tehnynnä?
Mä olen asunut reilu 10v. Tästä on hyvät julkiset yhteydet joka suuntaan. Ja palvelut lähellä. Pitää olla kun ei ole autoa. Mä olen aina sanonut että mua ei saa pois pk-seudulta. Mutta olen huomannut että ei se pidä paikkansa joissakin asioissa.Me ollaan asuttu nykyisessä kämpässä jo jotain 8 vuotta eikä meinata muuttaa pitkiin aikoihin pois, ellei tapahdu jotain radikaalia.
No ompa mukavaa ku on kivaa!:heart:Se paukkas aamuyöllä tänne juttelemaan mulle mukavia
Mä olen helposti kotoutuvaa sorttia. Yhtä hyvin tai huonosti mä täs viihdyn kuin mis tahansa kerrostaloyksiössä.Sit oot varmasti ostanu vahingossa ainakin suolatonta voita.
Neljättä vuotta. Mää en oo kotoa muuttamisen jälkeen asunu varmaan missään paljoa vuotta pidempään. Puolitoista vuotta taitaa olla ennätys samassa kodissa.