The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai niin se budjettihaastekki alkaa huomenna. En oo vielä edellisiäkään ruokia tuhonnu kaapeista, ei hajuakaan koska lapsi kotiutuu seuraavan kerran, ja millä ilveellä mä opettelen syömään viidesti päivässä. Tulee varmaan olemaan haastavaa kaikilta muilta kanteilta paitsi rahallisesti.

Hei, onks se lääkitys toiminu? Ootko huomannu eroa?
Itse asiassa joo. Muutaman pillerin olen vasta syönyt, mut tosiaan vaikuttaa siltä, että sen kanssa "kyllästymispiste" tulee täyteen huomattavasti nopeammin. Tossa viimeisimmän kun otin ja aloin olutta kiskomaan, niin sain alas illan aikana seitsemän tölkkiä. Vaikka sitä hyvää oli koko laatikko.

Se jotenkin lyö parista oluesta mittarin pohjaan siten, että enemmän kiskominen tuntuu turhalta, kun "mielihyvä" ei siitä nouse.

Olen kans huomannu, että röökinpoltto jää vissiin kolmannekseen. Sen ei pitäis olla ainaskaan placebo- vaikutusta. Ihan vaan huomasin sihistelyleffaillan jälkeisenä aamuna, että röökiaski oli vaan puoliksi poltettu. Kun useimmin käy niin, että sitä tarttee puoliltaöin käydä baarista ostamassa lisää.

Mut en vielä osaa tarkemmin sanoa miten toi toimii pitemmällä tähtäimellä. Meikäläisen kun tarttee totuttaa ittensä pitämään tommoista pilleriä aina lompsassa ja ylipäätään muistamaan, että ne on olemassa.:ashamed:
Unohtunut lääke kun ei yleensä auta.

Uus lekuriaika on ens viikolla. Saa luvan kirjoittaa noita vähän enemmän. Tommoinen seittemän pillerin pakkaus kun ei o kauheen pitkäkestoinen.

Mut toisaalta...

kun on keksitty ittensä pesevä ikkunalasi, niin missä viipyy ittensä pesevät astiat?
Ja miks lattioita ei voi pinnoittaa samalla aineella?
Tarttumaton weeceepönttö on jo olemassa.

Ittensä pesevät ittesiliävät vaatteet olis kans hyvä keksintö, edes sillai, että olis oskarinoksa suihkussa johon vaateparren henkarissa ripustais, suihku hetkeksi auki ja sit vaan jättäis siihen kuivumaan.

en mä kyllä haluaisi liian automatisoitua huushollia. Tiskikoneen tai pyykkikoneen tyhjennys ei ole mulle niin kohtuuton vaiva ettenkö jaksaisi ja ikkunat pestään sen verran harvoin että kyllä senkin jaksaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä