The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Koska palsta on todistanut, että miehet ei osaa käydä kaupassa niin meinasin olla menemättä tänään. Mut pergalese, röökit alkaa käydä vähiin joten lie pakko.
Veskipaperia on, joten sitä en tartte. Mitähän mä ny kauppareissulta osaisin paheksuttavasti unohtaa säilyttääkseni miehisyyteni?

Hmmmm... en kaipaa mungopapuja, terveyssiteitä, rooibosteetä, taloussuklaatia enkä värjäyssampoota. Joten jos mä noi sillai sopivasti unohdan kauppaan, niin sit voitte gauheesti paheksua ja todeta, että miehet ny vaan ei osaa käydä kaupassa.
Tuot kuitenkin väärää margariinia :vampire:

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30630999:
Hevonvittusaatana ny riitti, puhelinnumero lähtee vaihtoon :mad:
Mä vaihdoin tossa öööh... einiinkauansitten. Olen pitäny numeron visusti omana tietonani. On se toki vanhemmillani, kahdella pikkusysterilläni, lapsillani ja exrouvalla.
Ei pirise koskaan turhaan.

Me ollaan asuttu nykyisessä kämpässä jo jotain 8 vuotta eikä meinata muuttaa pitkiin aikoihin pois, ellei tapahdu jotain radikaalia. :)

Me ollaan asuttu nykyisessä kämpässä jo jotain 8 vuotta eikä meinata muuttaa pitkiin aikoihin pois, ellei tapahdu jotain radikaalia. :)
Mä olen asunut reilu 10v. Tästä on hyvät julkiset yhteydet joka suuntaan. Ja palvelut lähellä. Pitää olla kun ei ole autoa. Mä olen aina sanonut että mua ei saa pois pk-seudulta. Mutta olen huomannut että ei se pidä paikkansa joissakin asioissa.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mää oon jo niin kiintyny tähän kaupunkiin, et harmittaa jo etukäteen ko tiedän et joudun muuttamaan opiskeluiden perässä. Voisin ihan hyvin kuvitella asettuvani tänne, kiva kaupunki. Voisin toivoa et saisin valmistumisen jälkeen töitä täältä, ja voisin tulla takasin.

Sit oot varmasti ostanu vahingossa ainakin suolatonta voita.

Neljättä vuotta. Mää en oo kotoa muuttamisen jälkeen asunu varmaan missään paljoa vuotta pidempään. Puolitoista vuotta taitaa olla ennätys samassa kodissa.
Mä olen helposti kotoutuvaa sorttia. Yhtä hyvin tai huonosti mä täs viihdyn kuin mis tahansa kerrostaloyksiössä.
Jos asia on ittestäni kiinni, ni seuraavaksi muutan erakkomökkiin johonkin kauas korpeen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä