Pehmosia puhuvat kun ovat in lööv :heart:mikäs tuo siirappijuttu on?
oon ulkona ku tamppoonin naru
ahaa, se on sitä mitä erityisesti mehtäkylästä on valunu viime viikkoinaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30630790:Pehmosia puhuvat kun ovat in lööv :heart:
tui tuiTihkutan vähän siirappia teille.
Tuitui nimenomaan :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30630796:tui tui
Kastikkeet tai laatikoita.:wave:
Mun suikalelihakastike meni vähän plörinäks...siitä tulee liian ohkasta
Entäs mitä mä taion tosta jiilihasta ja broilerisuikaleista? Tänään olis hyvä tehdä niin olis sitten ensviikolle ruokaa.
Meikäläistä hämmästyttää, että ketjun postauksista vissiin kolmannes koskee takapuolen pesemistä?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30630826:Minnuu meinaa hiukan ärsyttää tuo ketju miehistä ja kaupassakäynnistä :vampire:.
Meikäläistä hämmästyttää, että ketjun postauksista vissiin kolmannes koskee takapuolen pesemistä?
Mitäs laatikoita sitä sitten tekis kun oon kyllästynyt makaroonilaatikkoon.Tosin ei mulla kyllä ole mitään muita laatikkotarvikkeita ja kauppaan en sen takia lähde.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30630835:Kastikkeet tai laatikoita.
Se on ihan asiaankuuluvaa. Kenenkään onni ei o koskaan ollu meikäläiseltä pois, niin ei siirappi häiritte tippaakaan. Itte asiassa mielummin sitä lukee kuin muuta palstaa, mis äijät ei osaa käydä edes kaupassa. Tai muuten vaan ainaskin haisevat pahalle.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30630790:Pehmosia puhuvat kun ovat in lööv :heart:
No nyt opettelet kun kerta mahdollisuus on. Saat keskittyä kunnolla siihen opiskeluun.Mua ei ärsytä mikään muu, ko en tiiä koska saan lapseni takas kotia ja tulee ikävä. Ämpäri ilmotti tänään, ettei se oo vielä ihan täysin toipunu eikä jaksa yksin puolikkaan kanssa ja strippaliina lähtee huomenna johonkin. Äiti sit ilmotti et hän ottaaa puolikkaan hoitoon. Kysyin saanko sen tiistaina takas, mut ei se kuulemma välttämättä palauta sitä vielä sillon jos niillä menee kivasti :O
Vaikka ei pitäis valittaa ko saan omaa rauhaa ja se koeviikko, mutta silti. Ei mua oo luoptu olemaan lapsesta erossa viikonloppua pidempään.
Teet samalla periaatteella kuin Pitsi tossa pari päivää sitten.Mitäs laatikoita sitä sitten tekis kun oon kyllästynyt makaroonilaatikkoon.Tosin ei mulla kyllä ole mitään muita laatikkotarvikkeita ja kauppaan en sen takia lähde.
Niin,no vois kai....en mä mikään kokki ole niin ei tullut mieleen edes :ashamed:Moro ketjuun.
Tinkuliini, eiks siihen kastikkeeseen voi lisätä jauhoja vähän ?
Mitens olisi broileri-riisilaatikko.
mikäs se periaate oli,ei jaksa muistaa.Teet samalla periaatteella kuin Pitsi tossa pari päivää sitten.