The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta! Kyä nyt hävettää kun näin pitkään tuli koisattua :ashamed:

Mä pilkon usein punajuuria uunijuureksiksi jonkun bataatin, lantun ja porkkanan kanssa. Hyvä tulee.

Mua ei ärsytä mikään muu, ko en tiiä koska saan lapseni takas kotia ja tulee ikävä. Ämpäri ilmotti tänään, ettei se oo vielä ihan täysin toipunu eikä jaksa yksin puolikkaan kanssa ja strippaliina lähtee huomenna johonkin. Äiti sit ilmotti et hän ottaaa puolikkaan hoitoon. Kysyin saanko sen tiistaina takas, mut ei se kuulemma välttämättä palauta sitä vielä sillon jos niillä menee kivasti :O

Vaikka ei pitäis valittaa ko saan omaa rauhaa ja se koeviikko, mutta silti. Ei mua oo luoptu olemaan lapsesta erossa viikonloppua pidempään.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30630790:
Pehmosia puhuvat kun ovat in lööv :heart:
Se on ihan asiaankuuluvaa. Kenenkään onni ei o koskaan ollu meikäläiseltä pois, niin ei siirappi häiritte tippaakaan. Itte asiassa mielummin sitä lukee kuin muuta palstaa, mis äijät ei osaa käydä edes kaupassa. Tai muuten vaan ainaskin haisevat pahalle.

Moro ketjuun.
Tinkuliini, eiks siihen kastikkeeseen voi lisätä jauhoja vähän ?
Mitens olisi broileri-riisilaatikko.

No joillekkin taitaa olla pakkomielle pestä perseensä joka pasjkan jälkeen ja näin pitäisi jokaisen tehä, muuten jää persaus haisemaan. :)

Mua ei ärsytä mikään muu, ko en tiiä koska saan lapseni takas kotia ja tulee ikävä. Ämpäri ilmotti tänään, ettei se oo vielä ihan täysin toipunu eikä jaksa yksin puolikkaan kanssa ja strippaliina lähtee huomenna johonkin. Äiti sit ilmotti et hän ottaaa puolikkaan hoitoon. Kysyin saanko sen tiistaina takas, mut ei se kuulemma välttämättä palauta sitä vielä sillon jos niillä menee kivasti :O

Vaikka ei pitäis valittaa ko saan omaa rauhaa ja se koeviikko, mutta silti. Ei mua oo luoptu olemaan lapsesta erossa viikonloppua pidempään.
No nyt opettelet kun kerta mahdollisuus on. Saat keskittyä kunnolla siihen opiskeluun.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä