kysely: päivän syömisenne tähän asti?

• Viestiketjun aloittaja "tiuku"
  • Ensimmäinen viesti
"tiuku"
itsellä: iso kuppi mustaa kahvia sekä maustamatonta jugurttia punaviinimarjoilla, l pala tonnikalapiirakkaa, lisää kahvia, vettä sekä maitoon sekoitettua heraproteiinijauhetta

Tää on kertakaikkisen epäterveellisten sapuskojen päivä.

-vadelmakiisseliä minkä joukossa pakastemustikoita
-pinaattilettuja, kurpitsapikkelsiä ja raejuustoa
-puolikas liidelin pakastepitsa ja olut
-ja kai mä kohta jotain syön taas, banaanikakkua ainakin tuoksuu hirmu hyvälle uunissa

Maitokahvi.
Rahkaa, marjoja, ruokosokeria. Keitetty kananmuna.
Karjalanpaistia, riisiä, höyrytettyjä vihanneksia, tomaattia.
Hedelmäsalaatti (appelsiini-omena-viinirypäle-banaani-ananas), pähkinöitä.
Risotto (päivän jämistä).

Vettä pitkin päivää..

"..."
Tää on kertakaikkisen epäterveellisten sapuskojen päivä.

-vadelmakiisseliä minkä joukossa pakastemustikoita
-pinaattilettuja, kurpitsapikkelsiä ja raejuustoa
-puolikas liidelin pakastepitsa ja olut
-ja kai mä kohta jotain syön taas, banaanikakkua ainakin tuoksuu hirmu hyvälle uunissa
Et oo ainoa :D

Mun terveellinen päiväni:

- aamulla kahvia 2 isoa kuppia
- lounaaksi 2 pullaa ja kuppi kahvia
- tunti sitten spagettia ja jauhelihakastiketta, päällä reilu kasa juustoraastetta ja kyljessä ranskalaista patonkia

Iltapalaks sit varmaa jotain suklaata :p

• Tykkää
Reactions: TiiBii
"Mari"
Aamiaiseksi kaurapuuroa, lusikallinen raparperihilloa, maitoa, kaksi mukia kahvia.
Lounaaksi kana-caesarsalaatti ja sämpylä, kuppi kahvia.
Illalliseksi riisiä ja thaimaalaista vihreätä kookoscurrykanaa, pari lasia valkoviiniä.

Jonkun verran kahvia.
Lounaaksi söin:
vihreätä salaattia, palsternakkaa ja punasipulia
Paneroitua pangasiuskalaa, punaviinikukkoa, pienen nokareen makaronilaatikkoa ja höyrytettyä porkkanaa

Välipalana oli vaan kahvia

Päivällisenä oli paahtopaistia ja pieni nokare valkohomejuustoa

"AV-mamma"
Aika huonosti oon syönyt tänään. Ei vaan maistu.

- Aamulla kaupan hedelmäsmoothieta, kaksi kauraleipää juustolla ja voilla sekä teetä
- Lounaaksi kasvissosekeittoa ja paahdettuja siemeniä, jälkkäriksi maitokahvia ja tummaa suklaata. RUokaa laittaessani söin porkkanan ja hapankorpun voilla.
- Äsken söin pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä sekä sitä samaa smoothieta kuin aamulla.

Imetän ja on paska olo, kun nälättää.

Vie ras
Aamupala: 2 kuppia kahvia punaisella maidolla. Munakas jossa herkkusieniä, paprikaa, kermaa ja kinkkua
Lounas: lohta iso pala, kasviksia
Välipala: puolikas proteiinipatukka
Päivällinen: lautasellinen lasagnea
Iltapala (todennäköisesti): maustamatonta jogurttia jossa banaani ja mustikoita, 2 kananmunaa ja kermajuustoa

Aamupala: 2 kuppia kahvia punaisella maidolla. Munakas jossa herkkusieniä, paprikaa, kermaa ja kinkkua
Lounas: lohta iso pala, kasviksia
Välipala: puolikas proteiinipatukka
Päivällinen: lautasellinen lasagnea
Iltapala (todennäköisesti): maustamatonta jogurttia jossa banaani ja mustikoita, 2 kananmunaa ja kermajuustoa
Siis johonkin tän tapaiseen mä ikäänkuin tähtäsin. Mut sit ne letut karjuivat mulle jääkaapista ja pitsa pakastimesta ja äääh. Avaanpa sen kunniaksi toisenkin oluen :xmas:

Näinon
Aamulla kahvi mustana ja leipää ja viineri, töissä maitokahvi ja leipä, lounaaksi jauhelihapihvejä ja perunaa salaatin kerä. Nyt illalla puolikas pakastepizzaa, chipsipussin loppu, kahvi, lasillinen piimää, vitamiinipilleri, pieni karkkipussi.

Aamupala: 1 pala suolaista pannaria, ananasmehua
Lounas : tähteitä, eilistä lihapataa ja revittyä sikaa,salaattia
Päiväkahvilla: pieni kupillinen kahvia rasvattomalla maidolla,1 vadelmakeksi
Päivällinen: makaronilaatikkoa,salaattia ja raejuustoa,2 viipaletta leipää ja keiju alentajaa, 1 lasi rasvatonta maitoa
Isoäidin lakritsa-hedelmäkarkkeja
Iltapala: 2 palaa suolaista pannaria ja vettä

Viimeksi muokattu:
Kaksi juustovoileipää, omena ja teetä.
Perunoita, lohipullia ja tartarkastiketta, porkkanaraastetta ja salaattia, maitoa.
Kahvia mustana. Pala tummaa suklaata.
Chili con carne basmatiriisin kanssa, vettä.
Illalla ehkä appelsiini.

Töissä palaverissa pari suolakeksiä tuorejuustolla ja monta kuppia teetä. Lounaalla melkein kokonainen Rosson kasvispitsa (tosi harvinaista!!). Päivällisellä pari perunaa ja sipulikastiketta, porkkanaraastetta. Yksi paahtis savukalasalaatilla ja yksi riisipiirakka. Lisää teetä ja vettä. Vielä tänään lisää hedelmiä ja kasviksia.

hopps
aamupalaksi Purkki rahkaa ja ananasta
lounaalla salaattia ja broileria
välipala kahvi ja suklaakeksi
välipala2 ruisleipää ja jogurtti
päivällinen lohilaatikkoa, salaattia, 2 lasia maitoa

hevonen?
Näitä lukiessa tuntuu että mä syön kuin hevonen.
Aamupala klo.5.30: kaksi jälkiuunileipäpalaa ja teetä
Aamukahvilla töissä: lasi vettä, kupillinen teetä ja banaani
Lounas: maustamatonta jogurttia + punaisia viinimarjoja, 2 paahtoleipää, 3 lasia vettä
Töitten jälkeen hirveä nälkä, joten ruokaa tehdessä söin 3-4 ruisleipää ja muutama kuppi teetä.
Päivällinen: pinaattikeittoa ja keitetty kananmuna, lasi maitoa
Iltapala: keitetty kananmuna. Teetä.

Yhteistyössä