"tiuku"
itsellä: iso kuppi mustaa kahvia sekä maustamatonta jugurttia punaviinimarjoilla, l pala tonnikalapiirakkaa, lisää kahvia, vettä sekä maitoon sekoitettua heraproteiinijauhetta
Et oo ainoaTää on kertakaikkisen epäterveellisten sapuskojen päivä.
-vadelmakiisseliä minkä joukossa pakastemustikoita
-pinaattilettuja, kurpitsapikkelsiä ja raejuustoa
-puolikas liidelin pakastepitsa ja olut
-ja kai mä kohta jotain syön taas, banaanikakkua ainakin tuoksuu hirmu hyvälle uunissa
Siis johonkin tän tapaiseen mä ikäänkuin tähtäsin. Mut sit ne letut karjuivat mulle jääkaapista ja pitsa pakastimesta ja äääh. Avaanpa sen kunniaksi toisenkin oluen :xmas:Aamupala: 2 kuppia kahvia punaisella maidolla. Munakas jossa herkkusieniä, paprikaa, kermaa ja kinkkua
Lounas: lohta iso pala, kasviksia
Välipala: puolikas proteiinipatukka
Päivällinen: lautasellinen lasagnea
Iltapala (todennäköisesti): maustamatonta jogurttia jossa banaani ja mustikoita, 2 kananmunaa ja kermajuustoa
Joo ei tää ihan joka päivä pysy tälläisena. Välillä suklaata ym. Mutta huomattavasti helpompaa kun ei säilytä kotona herkkuja niin ei tule retkahdettua niihin.Siis johonkin tän tapaiseen mä ikäänkuin tähtäsin. Mut sit ne letut karjuivat mulle jääkaapista ja pitsa pakastimesta ja äääh. Avaanpa sen kunniaksi toisenkin oluen :xmas:
Mäkin söin kolme edellistä päivää suht kunnollisesti. Tänään sit alkoi olla salaatti- ja lihapuoli vähissä eikä viitsinyt kauppaan ja tuli sorruttua turhiin hiilareihin.Joo ei tää ihan joka päivä pysy tälläisena. Välillä suklaata ym. Mutta huomattavasti helpompaa kun ei säilytä kotona herkkuja niin ei tule retkahdettua niihin.