Ohjeet pesuun jos ei herra itse osaa
https://m.youtube.com/watch?v=TUACUSPlNyA
No aika vitun uusavuton saa olla jos ei osaa puhdistaa. Missä kohtaa mättää? Ootko yleensäkin kovinkin yksinkertainen?Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30584026:Ei onnistu vaikka kuinka pesis, mulla on kokemusta ja mun yhdellä kaverilla kans =)
No aika vitun uusavuton saa olla jos ei osaa puhdistaa. Missä kohtaa mättää? Ootko yleensäkin kovinkin yksinkertainen?
Ei ole mutta ko. materiaalista on ja tyhmä saa olla jos ei sitä puhtaaksi saa.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30584125:No en oo yleensä yksinkertainen tai ainakin luulen niin ¤
Onko sulla kokemusta kyseistä tuotteesta?
Ei ole mutta ko. materiaalista on ja tyhmä saa olla jos ei sitä puhtaaksi saa.
Peesi. En tykkäis.Mies menis vaihtoon jos tollasen kanssa yrittäis tuuppia. hyi vittu
Peesi. En tykkäis.
Itselleni riittää vallan mainiosti tuo mies ihan luomuna, ja jos hänellä olis jotain tuollaisia alemmuuskomplekseja, niin en tiedä jaksaisinko häntä. Oletettavasti hän olisi hankala ja epävarma muissakin asioissa.
Anteeksi?Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30584473:Paska puhetta.
Anteeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;30584805:Melkein kaikkea voi kokeilla kerran..
Siis onko miehet oikeesti noin tyhmiä. Hyi hemmetti.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30584794:Saat anteeksi, mutta vain tämän kerran :stick:
Siis onko miehet oikeesti noin tyhmiä. Hyi hemmetti.