Eli et tarvitse sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30583541:22/5
Laitetaan kyrvän ympärille samaan tapaan kuin kortonki. Tuo vähän tukevuutta ja paksuutta.Siis mitä tolla pitäisi tehdä?
:OLaitetaan kyrvän ympärille samaan tapaan kuin kortonki. Tuo vähän tukevuutta ja paksuutta.
:O
Eli sit kyrpä on niinko dildo?
Ei järjenhiventä moisessa kapineessa. :|
Mä en kyllä tykkäisi. Kun dildonkin ikävin puoli on siinä, kun se on "jäykkä". Jos tykkäisin, en tarvitsisi miestä mihinkään Tai no, heti keksin ainakin kolme muuta juttua...
No mieti nyt jos naisesi haluaisi käsihoitaa sut silikoninen patahanska kädessään. Täysin verrattava minusta.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30583951:Tuo on silikoonia eli se kovin jäykkä voi olla =)
Mies menis vaihtoon jos tollasen kanssa yrittäis tuuppia. hyi vittu
tai fleshlightilla..No mieti nyt jos naisesi haluaisi käsihoitaa sut silikoninen patahanska kädessään. Täysin verrattava minusta.
"TANAKKA, muhkea ja nautinnollinen KIVIKOVA erektio..." Kuulostaapa vitun ihanalta.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30583951:Tuo on silikoonia eli se kovin jäykkä voi olla =)
No mieti nyt jos naisesi haluaisi käsihoitaa sut silikoninen patahanska kädessään. Täysin verrattava minusta.
No hyi vittu. Olisit opetellu pesemään kunnolla jos et kortsua voinut käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30583985:Mulla on tuosta fleshligtista kokemusta, suosittelen 6/5
Harmi vaan, että, niin hankala puhdistettava se, voikohan se hiivaa tai jotain sairastaa, noh, se pani haisemaan, niin löysi tiensä roskapönttöön, toisinaan vielä ikävöin sitä :'(
Siis mieluummin silikonihanskaan kuin paljailla kätösillä? Oletko tosissasi? :OAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30583988:En panis vastaan
Minusta lelut ovat tarpeellisia sinkulle tai jos puoliso ei ole lähellä kun panettaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30583985:Mulla on tuosta fleshligtista kokemusta, suosittelen 6/5
Harmi vaan, että, niin hankala puhdistettava se, voikohan se hiivaa tai jotain sairastaa, noh, se pani haisemaan, niin löysi tiensä roskapönttöön, toisinaan vielä ikävöin sitä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Öhh...;30583992:No hyi vittu. Olisit opetellu pesemään kunnolla jos et kortsua voinut käyttää.
Siis mieluummin silikonihanskaan kuin paljailla kätösillä? Oletko tosissasi? :O
(tää saattaa sit olla niitä miehen ja naisen eroja)