The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30583539:
Piti äkkii tehä pastakastike, kyl vaan tuo mustapippuri tuorejuusto sopiikin hyvin kastikkeen sekaan :p
Mä oon aika ronkeli noiden tuorejuustojen(kin) suhteen mut toi kuulostaa kyllä hyvältä,en oo maistanut.Ehkä sellasenaan en tiedä meniskö mut kastikeessa....pitääkin joskus koittaa.

Olin kerran tuommoisessa suhteessa ja käytännössä se tarkoitti sitä että molemmilla oli kuitenkin myös muuta sutinaa vaikka ei pitänyt olla.
Mutta miksi? jos kerta kumpikaan ei seurustele virallisesti toisaalla eikä keskenään mutta sutinaa on joko toisella tai kummallakin niin miksi sitä pitää sitten salata...keneltä sitä salataan jos ei kerta ole syytä...Silloinhan jommalla kummalla tai kummallakin on jotain vakavampaa menossa jos pitää salata.

kertooko joku fiksumpi mulle miten salsuhde voi olla salainen jos kumpikaan osapuoli ei seurustele? ainakaan virallisesti. Mä en nyt ymmärrä ite ollenkaan.
No mulla ja mun syksysel fb:llä oli tavallaan salasuhde.. ei siis haluttu huudella eikä kertoilla et kenen kanssa sitä ny harrastellaan.. ehkä suurin syy oli kuitenkin et hämäs kun tää fb oli yli 7 vuotta must nuorempi ja kuitenkin silloses asuinpaikas kaikki meidät molemmat tunsivat hyvin.

Mutta miksi? jos kerta kumpikaan ei seurustele virallisesti toisaalla eikä keskenään mutta sutinaa on joko toisella tai kummallakin niin miksi sitä pitää sitten salata...keneltä sitä salataan jos ei kerta ole syytä...Silloinhan jommalla kummalla tai kummallakin on jotain vakavampaa menossa jos pitää salata.
No, loppujen lopuksi sillä miehellä oli exänsä kanssa menossa mietintätauko, ei ero ja he palasi yhteen. Minä jahkailin kahden välillä enkä halunnut vaikuttaa ihan horolta.. :D

Samaa mieltä, että jotakin salataan kuitenkin. Mutta keneltä ja miksi tosiaan :confused:

• Tykkää
Reactions: poika
Miksei vaan voi olla joko yhessä tai ei ollenkaan,kuka on keksinyt kaikki välimuodot??
Itse en sinkkuna ollessa halua jäädä paitsi hyvästä seksistä ja kun tarkoitushan mulla ei ollut enää vakiintua, tuntui pelkkä fb parhaimmalt ratkaisult... kunnes sit tää nelikymppinen yllätti mut täysin ja sai mut viel uskaltamaan heittäytyy mukaan täysillä. :)

• Tykkää
Reactions: poika
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30584518:
Itse en sinkkuna ollessa halua jäädä paitsi hyvästä seksistä ja kun tarkoitushan mulla ei ollut enää vakiintua, tuntui pelkkä fb parhaimmalt ratkaisult... kunnes sit tää nelikymppinen yllätti mut täysin ja sai mut viel uskaltamaan heittäytyy mukaan täysillä. :)
kaik ei voi lotossa voittaa :)

minä tinku pidän siun ajattelutavastasi. ei tälläinen vanha opi näitä uusia tapoja.
eikai se iästä ole kiinni mutta jotenkin tuntuu oudolta...kyllä mä vielä jonkun pelkän panosuhteen tajuan jos kumpikin on vapaita ja on sovittu ettei se ole muuta mut mitä tollaset salaamiset on...jos ei muka ole salattavaa. salasuhdehan on juurikin sitä että jollakin on jotain salattavaa,eihän se muuten ole salasuhde.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä