omaa aikaa
Olen yksinhuoltaja ja lapset ovat todella harvoin isällään, joten olen nyt huomannut, että olisi joskus ihana olla kotona ihan vaan yksin. Katsoa ohjelmia, joita ei lasten läsnäollessa voi katsoa (CSI, Bones jne) Olisi kiva joskus tulla kotiin töistä, ilman että pitää hakea lapsia päiväkodista, kuhan vaan olisi. Toisaalta onhan noi lapsetkin kivoja, mutta aika väsyttävää tää välillä on, kun lapset on lähes aina läsnä.
Mulla on sentäs varsin hyvä tukiverkosto, että saa lapsille hoitoa kun on jotain tärkeää menoa, kuten hammaslääkäri, parturi jne, mutta ne on vain sellaisia muutaman tunnin mittaisia juttuja ja tarkkaan ohjelmoituja.
Kesällä sitten isä ottaa lapset ehkä 4 viikoksi, että se on sitä mun omaa aikaa, mutta kun se tapahtuu vain kerran vuodessa, niin mulle jää se 11 kuukautta lasten kanssa.
Mulla on sentäs varsin hyvä tukiverkosto, että saa lapsille hoitoa kun on jotain tärkeää menoa, kuten hammaslääkäri, parturi jne, mutta ne on vain sellaisia muutaman tunnin mittaisia juttuja ja tarkkaan ohjelmoituja.
Kesällä sitten isä ottaa lapset ehkä 4 viikoksi, että se on sitä mun omaa aikaa, mutta kun se tapahtuu vain kerran vuodessa, niin mulle jää se 11 kuukautta lasten kanssa.