Oletko pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nuoruudessani, kun suhteet olivat jo käytännössä lopussa. Olin itse jo päättänyt, että kerron kun ensikerran tapaan tyypin kasvotusten, mutta henkisesti olin jo vapaa tekemään mitä ikinä halusin, koska en enää kokenut olevani suhteessa, enkä näin ollen tilivelvollinen mistään. Eli en ehkä sittenkään ole pettänyt....

Olen ja itseasiassa en kadu asiaa ollenkaan. Tää jonka kanssa petin olisi ollut elämäni mies jos en jo olisi ollut naimisissa ja lapsiakin. Pettäisin tämän saman miehen kanssa uudestaankin jos olisi tilaisuus.

Olen pettänyt fyysisesti useinkin, mutta en henkisesti. Eli mulla on ollut seksiseikkailuja nykyisenkin miehen aikaa useita. Nämä ovat tapahtuneet lomareissuilla tai työmatkoilla. Kyse on kuitenkin pelkästä seksistä ja rakastan miestäni enkä tule häntä koskaan jättämään.

Olen, ehkä pahimmalla mahdollisella tavalla eli mulla on myös voimakkaita tunteita tätä toista miestä kohtaan ja hänellä minua. Valitsin kuitenkin mieheni, jota rakastan, mutta en silti ole vuosienkaan jälkeen toista miestä kyennyt unohtamaan.

Toisessa ja kolmannessa suhteissa petin. Toisessa suhteessa miehellä oli muutaman minuutin muna. Suhteen loppuvaiheessa olin puutteessa. Hain seksiä muualta. Kolmannessa suhteessa mies oli väkivaltainen, liian mustasukkainen ja huono seksissä. Eikä huomioinut minua ollenkaan.
Ensimmäisessä ja neljännessä suhteissa en pettänyt. Ei edes tullut mieleen.

Olen. Enkä oikeastaan edes tiedä MIKSI olen pettänyt. 9v yhteistä elämää takana, ja lähemmäs 10kertaa olen toisen miehen kanssa sänkyyn päätynyt, saman kanssa muutamia kertoja. Seksi kuitenkin oman miehen kanssa on sitä parasta mistä nautin eniten, saan huomiota ja rakastetaan toisiamme. Kolmen kimppaa muutaman kerran kokeillut. Omaa miestäni ei kiinosta ottaa toista naista sänkyyn, joten teen sen sitten salassa. Tälle on siis sentään jonkinlainen syy. :P En kyllä edes kadu, enkä kerro. Eikä vähennä meidän seksiä ollenkaan, joten eipä tartte mun siitäkään huolestua. :D

Yhteistyössä