Mikä on tekosyysi sille, ettet näytä tältä?

  • Viestiketjun aloittaja "Sporttimies"
  • Ensimmäinen viesti
naisellinen nainen
Koska en halua näyttää tuolta. En keksi mitään syytä, miksi pitäisi näyttää tuolta. Mielestäni tuo nainen on todella miehekkään ja pelottavan näköinen. Olen naisellisen näköinen nainen ja pidän itsestäni tälläisenä.
Useimmat miehet eivät ikinä voisi olla tuollaisen naisen kanssa.
 
ggghhhh
Elämäni tarkoitus ei ole olla seksikäs miesten silmissä. En halua viettää kaikkea vapaa aikaa salilla ja mitata jokaista ruokamurua ja elää elämääni miettien pelkkää ulkonäköäni. Olen hoikka, välillä vatsa pömpöttää ja peppukin valahtaa kun on joulut ja muut, välillä käyn salilla, välillä en. Joskus innostun terveysruokavaliosta, joskus tilaan pizzan tai syön 200g suklaata. Tissit on tuolla emännällä leikatut, minulla vähän löysät synnyttäneen naisen pussit. Hei, tämä on elämää ja jokainen saa elää sen haluamallaan tavalla. Veikkaisin, että suurin osa naisista arvostaa enemmän elämistä kuin sitä onko tänään seksikäs ja peppu täydellisen pyöreä. Minä arvostan välillä jälkimmäistä, mutta siihen kyllästyy aika nopeasti.

Ps. Eikös miesten pitänyt vihata tätä fitnessbuumia vai onko tämä joku piilohomojenjuttu toivoa puolisonsa näyttävän lihaksikkaalta?
 
Rintani roikkuvat niiden painosta (dd/e kuppi). Niitä ei saa pystyyn ilman nosturia..

Muuten ei ole aikaa (lapset, omakotitalo,lemmikit,kolmivuorotyö) joita pidän tärkeämpänä kuin säännöllinen treeni.

Toisekseen ei ole mielenkiintoa lajia kohtaan. Tykkään liikunnasta muuten,mutta ei minun lenkeillä saa tuollaisia lihaksia.

En nauti salitreenistä ja mielummin tunnen itseni hyväksi kuin väkisin miellytän ulkonäölläni nuoria miehiä.

Syön liikaa ja tarkka ruokavalio ei tuota onnistumisen mielihyvää, vaan lähinnä vituttaa.jälleen vetoan henkiseen hyvinvointiin tärkeämpänä kuin fyysinen ulkonäkö.

Fyysinen kuntoni on hyvä vaikkei se näy lihaksena ulospäin. en myöskään tupakoi tai käytä alkoa joten tärkeimmät elimet pelittää hyvin. Se riittää minulle.
 
"minä vaan"
mulla se etten edes katsonut linkkiä kun ei tarvitse. olen ihan sitä mitä olen ja enemmän mulle pitää olla mitä haluan. elämä on tarkoitettu elettäväksi ihan itselleen eikä jollekin aloittajan kaltaiselle en sano millaiselle
 
{vieras}
Elämäni tarkoitus ei ole olla seksikäs miesten silmissä. En halua viettää kaikkea vapaa aikaa salilla ja mitata jokaista ruokamurua ja elää elämääni miettien pelkkää ulkonäköäni. Olen hoikka, välillä vatsa pömpöttää ja peppukin valahtaa kun on joulut ja muut, välillä käyn salilla, välillä en. Joskus innostun terveysruokavaliosta, joskus tilaan pizzan tai syön 200g suklaata. Tissit on tuolla emännällä leikatut, minulla vähän löysät synnyttäneen naisen pussit. Hei, tämä on elämää ja jokainen saa elää sen haluamallaan tavalla. Veikkaisin, että suurin osa naisista arvostaa enemmän elämistä kuin sitä onko tänään seksikäs ja peppu täydellisen pyöreä. Minä arvostan välillä jälkimmäistä, mutta siihen kyllästyy aika nopeasti.

Ps. Eikös miesten pitänyt vihata tätä fitnessbuumia vai onko tämä joku piilohomojenjuttu toivoa puolisonsa näyttävän lihaksikkaalta?
Ihan hyvä kommentti, mutta mitä ihmettä tarkoittaa tuo korostamani juttu? :O
 
gggghhh
"Peppukin valahtaa kun on joulut ja muut" tarkoittaa, etten käy salilla siinä ähkyn keskellä ja sivusta päin katsottuna peppuni on "valahtanut/valunut/pudonnut" alaspäin eikä ole enää pysty.
 
Maarikalla on huono itsetunto
[QUOTE="Maarikka";30578693]Miksi mun pitäisi olla haluttava muuta kuin oman miehen silmissä? En mä ainakaan edes halua olla mikään lihaksikas, tuolla naisella mun mielestä liian iso hauis naiselle. Ei ole kovin naisellista. On olemassa muutakin kuin lihaksikas nainen tai ylipainoinen, mutta eipä ap tätä taida tajuta. Kunhan vain haluaa provota.[/QUOTE]

Millä vuosituhannella elät? Lihakkuus kuuluu molemmille sukupuolille. Jos näkyvät lihakset eivät kuuluisi naiselle, ei nainen niitä voisi kasvattaa. Kuka sinä olet sanomaan mikä on "naisellista" ja mikä ei? Ovatko ylipainoiset naiset "naisellisempia" kuin lihaksikkaat? Entä ovatko hoikat miehet sitten epämiehekkäitä? Valoja tauluun nyt.
 
"naisellinen nainen"
Koska en halua näyttää tuolta. En keksi mitään syytä, miksi pitäisi näyttää tuolta. Mielestäni tuo nainen on todella miehekkään ja pelottavan näköinen. Olen naisellisen näköinen nainen ja pidän itsestäni tälläisenä.
Useimmat miehet eivät ikinä voisi olla tuollaisen naisen kanssa.
Eli mielestäsi myös kaikki miehet, joilla on lihakset, näyttävät pelottavilta? Mikä lihaksissa sua niin paljon pelottaa? Sulle naisellisuus on näköjään sitä, että on helvetinmoinen rasvakerros kehon ympärillä jne. Sellainen ei tosiaan ole naisellista vaan epäterveellistä. Videon nainen sen sijaan näyttää terveeltä toisin kuin sun kaltaiset läskit suomalaiset "naiselliset" naiset, jotka selittelee ylipainoaan "naisellisuudella".
 
Vanha konkari
en halua, tuo on mun mielestä epänaisellinen. Käyn kyllä salilla (ja joogassa, jumpassa, hiihdän, pyöräilen, uin) ja olen hyvässä kunnossa, mutta naisellisen näköinen. Mulla on myös isommat rinnat kuin tuolla naisella, ei nää voi olla noin pystyt ellei niitä ripusta narulla kattoon ;D. Lisäksi oon punapää. Oon yli 40 v ja paremman näköinen kuin tuo nainen (omasta mielestäni), joten en halua huonontaa ulkonäköäni.
 
"katten"
Makuasia, miltä kukin haluaa näyttää, mutta videon nainen??? oli vähän transumainen lihaskuntonsa lisäksi. Joten en halua olla transumainen nainen.

Jää vaan miettimään, että miksi joku mies kyselee miksi naiset eivät halua näyttää transuilta? Että onko sun muijasi muija vai mikä?
 
Hyiolkoon....

Ihan varmasti on minussa parantamisen varaakin mutta luoja paratkoon en haluaisi näyttää tuoltakaan.

Mä luulin että tuolta linkistä löytyy kaunis nainen eikä tuollainen. Ja olin jo valmiiksi tulossa sanomaan että ei ole tekosyytä, olen vain laiska ja mukavuudenhaluinen. Mutta nyt mun ei tarvitse sanoa sitäkään. ;) Mieluusti olen oma itseni eikä tuo. :)
 
naisellinen nainen
[QUOTE="naisellinen nainen";30579023]Eli mielestäsi myös kaikki miehet, joilla on lihakset, näyttävät pelottavilta? Mikä lihaksissa sua niin paljon pelottaa? Sulle naisellisuus on näköjään sitä, että on helvetinmoinen rasvakerros kehon ympärillä jne. Sellainen ei tosiaan ole naisellista vaan epäterveellistä. Videon nainen sen sijaan näyttää terveeltä toisin kuin sun kaltaiset läskit suomalaiset "naiselliset" naiset, jotka selittelee ylipainoaan "naisellisuudella".[/QUOTE]

Naisellinen nainen on nainen, joka näyttää naiselta, ei miehekkäältä.
Lantiota on, kapeampi uuma ja rinnat ja pitkät hiukset.

 
Hauska ketju, hyvä kysymys
Hyvä Sporttimies, en halua näyttää tuolta naiselta. Minä pidän itsestäni juuri tällaisena kuin olen. Mutta hei, minullakin on reeniohjelma. Haluatko toistaa perässä? ;)

Supernaisen reeniohjelma, 5krt/vko.

- Herää aamuisin viideltä ja ajele töihin. Ole töissä koko päivän. Työ on henkisesti kuormittavaa ja ikävä kyllä toimistotyötä. Sitten ajele takaisin kotiin. Työmatka on pitkä, joten varaudu: lisää istumista.

- Kotona odottaa puoliso ja muksut. Kuuntele ja jaa kuulumiset, tarkista läksyt, leiki, kylvetä, ruoki. Muista, että puolisolla on ollut yhtä rankka työpäivä kuin sinullakin. Jos pistäydyt ulkona, vie korkeintaan roskis tai polta hermosauhut, mutta elä lähe salille!

- Kello yhdeksän on aika kaataa muksut petiin. Nukuttamiseen voi mennä tunti. Varo, ettet itse nukahda lastenhuoneen lattialle, sillä nyt on aika tehdä vähän opiskelujuttuja! Kaada kahvi kuppiin ja avaa koneesi: lisää istumista.

- Mene nukkumaan viimeistään puolilta öin ja muista laittaa kello soimaan viideltä!

Viikonloput lepoa ja palautumista.
 

Yhteistyössä