M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millä vuosituhannella elät? Lihakkuus kuuluu molemmille sukupuolille. Jos näkyvät lihakset eivät kuuluisi naiselle, ei nainen niitä voisi kasvattaa. Kuka sinä olet sanomaan mikä on "naisellista" ja mikä ei? Ovatko ylipainoiset naiset "naisellisempia" kuin lihaksikkaat? Entä ovatko hoikat miehet sitten epämiehekkäitä? Valoja tauluun nyt.
Koska näytän paremmalle.t.exav
Elämäni tarkoitus ei ole olla seksikäs miesten silmissä. En halua viettää kaikkea vapaa aikaa salilla ja mitata jokaista ruokamurua ja elää elämääni miettien pelkkää ulkonäköäni. Olen hoikka, välillä vatsa pömpöttää ja peppukin valahtaa kun on joulut ja muut, välillä käyn salilla, välillä en. Joskus innostun terveysruokavaliosta, joskus tilaan pizzan tai syön 200g suklaata. Tissit on tuolla emännällä leikatut, minulla vähän löysät synnyttäneen naisen pussit. Hei, tämä on elämää ja jokainen saa elää sen haluamallaan tavalla. Veikkaisin, että suurin osa naisista arvostaa enemmän elämistä kuin sitä onko tänään seksikäs ja peppu täydellisen pyöreä. Minä arvostan välillä jälkimmäistä, mutta siihen kyllästyy aika nopeasti.
Ps. Eikös miesten pitänyt vihata tätä fitnessbuumia vai onko tämä joku piilohomojenjuttu toivoa puolisonsa näyttävän lihaksikkaalta?
Ja sinä paskapäähän olet tietenkin istuttanut ne "hedelmäsi" juuret ylöspäin? Olet onneton tomppeli.
En ole vaalea ja en itse pidä itselläni noin lihaksikkaista käsivarsista .