Jos sulla on perhe ja töitä, niin kaikki muslimitkin rakastaa homoja.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30577997:Sinänsä erikoinen ilmiö, että anonyymit raapii päänsä puhki miettiessään kuka joku rekisteröitynyt on, koska täytyyhän silloin olla useita nimimerkkejä koska miten muuten voisi keskustella yhtä vapauteesti kuin anonyymi. Samalla unohdetaan, että rekisteröitynyt on yleensä jo käynyt läpi sen identiteettikriisin, mikä av-mammoilla on vasta edessäpäin. Elän sen asian kanssa, että joku ehkä tunnistaa mut. Siksi tämä ei ole minulle paikka, jossa ruotisin esimerkiksi perheeni tai työyhteisöni asioita.
Onhan se kieltämätä ihmeellinen asia, ottaen palstan yleisen tason huomioon, että 36-vuotias ihminen on perheellinen ja työssäkäyvä.Jos sulla on perhe ja töitä, niin kaikki muslimitkin rakastaa homoja.
Niin niin, ajattelit että 14-vuotiaana olen tänne rekisteröitynyt.Ei vitsi, onko Björn noin vanha kyylä? Olen luullut häntä mielipiteitensä takia joksikin 20v teiniksi.
Onhan niitäkin ollutAlkuperäinen kirjoittaja Björn;30578115:Niin niin, ajattelit että 14-vuotiaana olen tänne rekisteröitynyt.
joo on varmaan 20v teini jos on kouluikäinen lapsi. riittääkö sulla sormet laskemaan erotustaEi vitsi, onko Björn noin vanha kyylä? Olen luullut häntä mielipiteitensä takia joksikin 20v teiniksi.