Kotona pitää tareta oleskella pikkupöksysillään.Tuo on totta. Mun isä aina marmattaa mulle lämmityskustannuksista ja minä marmatan takas etten suostu kotonani palelemaan. Lupaanpa vielä ettei hänen tartte mun lämmitystäni kustantaa
Kotona pitää tareta oleskella pikkupöksysillään.Tuo on totta. Mun isä aina marmattaa mulle lämmityskustannuksista ja minä marmatan takas etten suostu kotonani palelemaan. Lupaanpa vielä ettei hänen tartte mun lämmitystäni kustantaa
...kyllä sinne hyvin vielä kolmas tuhisko mahtuu :heart: - öitä :kiss:Iltoja ja öitä samalla--eipä tarvi nukkuseuraa taas kaukaa etsiä Kaks tuhiskoa :heart: makaa tuolla sängyssä, siihen pitäis vielä mahtua..
kovin kateeksi käy. siellä vaan tuhiskoja. hyvin sinne mahtuu. täällä vaan kuorsaava ja haiseva viekku joka herättää liian aikaisin koska aina on leikkiaikaIltoja ja öitä samalla--eipä tarvi nukkuseuraa taas kaukaa etsiä Kaks tuhiskoa :heart: makaa tuolla sängyssä, siihen pitäis vielä mahtua..
...ja terkut saunan lauhkean lempeistä löylyistä, missä tämmönenkin ihminen syntyy uudelleen...
Nyt on hyvä ottaa yötä vastaan pehmeissä villasukissa shaalin alla soffan nujutuimmassa nurkkauksessa viinilasillisesta viipyillen nautiskellen...
Tuskinpa tässä meijen maailma ja elot ja olot mihinkään kaatuu, vaikka tässä tuon yhden lasillisen siemaisen. Jotenkin on semmonen olo, että oisin sen ansainnut.herttinen, meinaakko ruveta ryyppäämään vaikka kersat on kotona
sussiunakkoon
Tuskinpa tässä meijen maailma ja elot ja olot mihinkään kaatuu, vaikka tässä tuon yhden lasillisen siemaisen. Jotenkin on semmonen olo, että oisin sen ansainnut.
Paheksutaanko yhessä
Jaahas, yläkerrassa juhlitaan... ne hakkaa lattiaa ja laulaa jotain kännilauluja. Tekis mieli mennä valittaan, mutta siitäpäs ne varmaan vaan innostuis vielä enemmän :kieh:
Mä tiiän, että viisastelit :kiss:heh, mää vaan viisastelen
kas kun palstalla tuntuu olevan ehoton nounou ottaa pisaraakaan lasten aikana
..että suhun voi aina luottaa :kiss:!jos mää tulisin piiskaamaan?
No paree olis, tai käyn tunkeen tarantulan nahan niiden postiluukusta sisään :kieh:elä oo moksiskaan, ne lähtee varmaan ihan kohta paariin
Mä jo täällä parhaillaan tuhoan ekaa tsihiäkuka muu haluaa ottaa ryypin arki-iltana?
...eikä kun tohon kohtaan astuu takuu varmoin ja painavin askelin se Mies, prkl...On nuo kyllä..tälläsessä tilanteessa sitä miettii että miten mie oonkaan saanu aikaan jotain tommosta :heart:
Vaikka sillon kun ne oikeen kiistelee ja/tai muuten käyttäytyy kuin apinat, tulee sama ajatus mieleen..miten hevletissä oon saanu aikaan jotain tommosta, prkl..
Sain ku sainkin raivattua sänkyyn vielä Ihqun mentävän tilan joten huomiseen
Mä jo täällä parhaillaan tuhoan ekaa tsihiä
Tuu vaan. Oon ollut tosi tuhma tyttö ja ansaitsen vähän piiskaa... Voit pistää käsirautoihinkin.voin tulla piiskaamaan sut seuraavaksi
Tuu vaan. Oon ollut tosi tuhma tyttö ja ansaitsen vähän piiskaa... Voit pistää käsirautoihinkin.
:wave: :snotty:tuun jahka on hoidellu ton yhen juoppohutsun
..koetas deedee oottaa vuoroas....tässä voipi kyllä mennä isohko tovi ennen kuin krut pääsee sinnepäin ....
no, mitä enemmän joudun odottamaan, sitä enemmän ehdin juoda ja sitä kovemman rangaistuksen saan . Ruutis ei koskaan pääse nukkumaan :xmas:..koetas deedee oottaa vuoroas....tässä voipi kyllä mennä isohko tovi ennen kuin krut pääsee sinnepäin ....