The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...ja terkut saunan lauhkean lempeistä löylyistä, missä tämmönenkin ihminen syntyy uudelleen...

Nyt on hyvä ottaa yötä vastaan pehmeissä villasukissa shaalin alla soffan nujutuimmassa nurkkauksessa viinilasillisesta viipyillen nautiskellen...

• Tykkää
Reactions: poika
heh, mää vaan viisastelen

kas kun palstalla tuntuu olevan ehoton nounou ottaa pisaraakaan lasten aikana
Mä tiiän, että viisastelit :kiss:

Ja mä nyt aattelin riskeerata ja tärvellä tuon palstan nounou- pykälän. Ja aattelepa - maanantai- iltana jopa! Kyllä tää vaatis jo piiskausta :mad:

..ai mutta hiisi vieköön, ei se oikein tunnu miltään, jos itteäni itekseni läimisin. Pöh. Mönkään meni. :D

IhQ
On nuo kyllä..tälläsessä tilanteessa sitä miettii että miten mie oonkaan saanu aikaan jotain tommosta :) :heart:

Vaikka sillon kun ne oikeen kiistelee ja/tai muuten käyttäytyy kuin apinat, tulee sama ajatus mieleen..miten hevletissä oon saanu aikaan jotain tommosta, prkl..

Sain ku sainkin raivattua sänkyyn vielä Ihqun mentävän tilan joten huomiseen :)

On nuo kyllä..tälläsessä tilanteessa sitä miettii että miten mie oonkaan saanu aikaan jotain tommosta :) :heart:

Vaikka sillon kun ne oikeen kiistelee ja/tai muuten käyttäytyy kuin apinat, tulee sama ajatus mieleen..miten hevletissä oon saanu aikaan jotain tommosta, prkl..

Sain ku sainkin raivattua sänkyyn vielä Ihqun mentävän tilan joten huomiseen :)
...eikä kun tohon kohtaan astuu takuu varmoin ja painavin askelin se Mies, prkl...:D

:kiss: - unikuvatuksia kaikille ihanuuksille Ihkulaan

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä