Kiitti, sä ootki eka :kiss:*alkaa rustaamaan ls-ilmoa*
Kiitti, sä ootki eka :kiss:*alkaa rustaamaan ls-ilmoa*
no mikäs sille tuli, eikö kännisty?Pöh, auto on niin jäässä ettei auta ees lämmitys.
oikein kunnon talviurheilupäiväPari tuntia rinteessä, lauta pysähtyi mukavasti kun iski perseen kenttään. Ny hernerokkaa, kahvia ja iltapäivällä vuokrataan moottorikelkat. Ihana auringonpaiste ja -13.
:Ooikein kunnon talviurheilua, eli käteenvetopäivä
oikein kunnon talviurheilupäivä
:OSevverran harvakseltaan on mahollisuus olla ulkona auringonpaisteella tai edes päivänvalon aikaan että otetaan nyt kaikki vaatteet pois
Voi jukupätkänen, kun kuulostaa hienolta ! Eikä kelikään teitä näemmä riepottele, vaan pääsette kunnolla naatiskelmaan. Loistavaa!Pari tuntia rinteessä, lauta pysähtyi mukavasti kun iski perseen kenttään. Ny hernerokkaa, kahvia ja iltapäivällä vuokrataan moottorikelkat. Ihana auringonpaiste ja -13.
Aaaa...eikä ku awwwww ...tuitui vaan :heart: :wave:Iltaa ketjuun. Tuitui :heart:
Noo, kai me jotain poksautettiin, mut emmää nyt purkeiksi sanois :xmas:Aaaa...eikä ku awwwww ...tuitui vaan :heart: :wave:
Jokos on purkit poksautettu ja hyväksi todettu?
..daadaa ..no, paineet poistettu kuitenni, se on aina hyvä asiaNoo, kai me jotain poksautettiin, mut emmää nyt purkeiksi sanois :xmas:
Ihanaa aakoo! Oon ylpee susta. Muiskis :kiss:Päivää.
Piti käydä morjenstamassa lääkäriä. Enhän mä hoksannut kattoa lämpömittaria, heitin vaan kevyen rotsin niskaani ja löin oven perässäni kiinni. Parisataa metriä käveltyäni hoksasin, että tääl on pakkasta. Onneks matka ei ollu pitkä, mut vilu ehti tulla.
Samalla käynnillä sit pyysin lekuria kirjoittamaan mulle tota jokseenkin uutta viinanhimoa hillitsevää lääkettä. Se olikin sit episodi. Lekuri ei semmoisesta tiennyt mitään, minä en muistanut lääkkeen kauppanimeä, ainoastaan vaikuttavan aineen ja senkin hieman pieleen. Lekuri sit naputteli konetta ja soitti kahdelle kaverilleen kysyäkseen neuvoa.
Kirjoitti lopulta reseptin siihenkin, mut sanoi, et siihen on ihan ehdoton ehto, että mä varaan ajan päihdehoitajalle. No, sekin on nyt hoidettu.
Lekuri sanoi, et toi lääke on lisäksi kallista!!! Seittemän tablettia on neljäkymppiä!!! Eipä o lekurilla käsitystä mitä yks ainoa baarireissu saattaa maksaa jos kunnolla alkaa ottamaan.
Toi siis ei o antabus, enkä mä semmoista suostu ottamaankaan. Eikä jotain jota syödään päivittäin. Toi on periaatteella pilleri naamaan ennen baariin menoa eikä viinan sit pitäis maistua ainakaan paljon. Toivottavasti toimii.
Näköjään. Toimiiko se mulla jää sit nähtäväksi. Toivon kovasti.vai on viinanhimoonki jo kehitelty lääke
kaikkea ne keksii