The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
- Ei mulla nyt mikään jäätävä mahtimela ole, mutta en usko että mun tarttee kuitenkaan pelätä että nainen menee vessaan piiloon nauramaan mun vehkeelle.
- No ei mua ainakaan tarvi pelätä. Mullakin on tähän ikään ja kokemukseen mennessä itsetunto parantunut sen verran, että kehtaisin kyllä nauraa ihan päin naamaakin.

Viimeksi muokattu:
Pari tuntia rinteessä, lauta pysähtyi mukavasti kun iski perseen kenttään. Ny hernerokkaa, kahvia ja iltapäivällä vuokrataan moottorikelkat. Ihana auringonpaiste ja -13.

Pari tuntia rinteessä, lauta pysähtyi mukavasti kun iski perseen kenttään. Ny hernerokkaa, kahvia ja iltapäivällä vuokrataan moottorikelkat. Ihana auringonpaiste ja -13.
Voi jukupätkänen, kun kuulostaa hienolta :)! Eikä kelikään teitä näemmä riepottele, vaan pääsette kunnolla naatiskelmaan. Loistavaa!

...nokipannukahvit jossain laavulla ja notskimakkarat ja vielä paras mahdollinen seura, niin - hyväpä on hengitellä ja vahvistella ittiään kaikinpuolin :heart:!

Viimeksi muokattu:
...aurinko armas, kippuravarvas, säteillään nenänpäätä kutitti...:wave: :D

Ulkona on perusmuikee talvipäivä - sopivasti pakkasta (semmonen karva auki 13) - arska lekottaa eli saa kaiken näyttämään hyvältä ja pirteeltä :rolleyes:....tai no, melkein kaiken, ite menen sujuvasti kamalan makuisen kahvin kera ja parilla hassulla yöunella. Tyrkkäs noita tilanteita sitten torpan suuntaan sen verta runsaasti, että korva on punaisena ja kännykkä höyryää...ja huumorintajussa on taas tekeminen, mutta tällä omituisuudellani menen.

Onneksi, onneksi!!, on noi kaksi ipanaa tuossa :heart: pitämässä liikkeessä ja ajatukset kasassa. Jahka laitan tässä itteni vahvaksi, niin kohta lähdetään narskauttelemaan lumia töppösten alla ja ulkoiluttamaan stigoja. Mäenlaskunhurmaa jälleen metsästämässä, ja onneksi sen löytää aina, kun meikäläinen on rattia veivaamassa :D

Melkoista maanantaita vaan allesammans :)

Viimeksi muokattu:
Päivää.

Piti käydä morjenstamassa lääkäriä. Enhän mä hoksannut kattoa lämpömittaria, heitin vaan kevyen rotsin niskaani ja löin oven perässäni kiinni. Parisataa metriä käveltyäni hoksasin, että tääl on pakkasta. Onneks matka ei ollu pitkä, mut vilu ehti tulla.

Samalla käynnillä sit pyysin lekuria kirjoittamaan mulle tota jokseenkin uutta viinanhimoa hillitsevää lääkettä. Se olikin sit episodi. Lekuri ei semmoisesta tiennyt mitään, minä en muistanut lääkkeen kauppanimeä, ainoastaan vaikuttavan aineen ja senkin hieman pieleen. Lekuri sit naputteli konetta ja soitti kahdelle kaverilleen kysyäkseen neuvoa.

Kirjoitti lopulta reseptin siihenkin, mut sanoi, et siihen on ihan ehdoton ehto, että mä varaan ajan päihdehoitajalle. No, sekin on nyt hoidettu.

Lekuri sanoi, et toi lääke on lisäksi kallista!!! Seittemän tablettia on neljäkymppiä!!! Eipä o lekurilla käsitystä mitä yks ainoa baarireissu saattaa maksaa jos kunnolla alkaa ottamaan.

Toi siis ei o antabus, enkä mä semmoista suostu ottamaankaan. Eikä jotain jota syödään päivittäin. Toi on periaatteella pilleri naamaan ennen baariin menoa eikä viinan sit pitäis maistua ainakaan paljon. Toivottavasti toimii.

Päivää.

Piti käydä morjenstamassa lääkäriä. Enhän mä hoksannut kattoa lämpömittaria, heitin vaan kevyen rotsin niskaani ja löin oven perässäni kiinni. Parisataa metriä käveltyäni hoksasin, että tääl on pakkasta. Onneks matka ei ollu pitkä, mut vilu ehti tulla.

Samalla käynnillä sit pyysin lekuria kirjoittamaan mulle tota jokseenkin uutta viinanhimoa hillitsevää lääkettä. Se olikin sit episodi. Lekuri ei semmoisesta tiennyt mitään, minä en muistanut lääkkeen kauppanimeä, ainoastaan vaikuttavan aineen ja senkin hieman pieleen. Lekuri sit naputteli konetta ja soitti kahdelle kaverilleen kysyäkseen neuvoa.

Kirjoitti lopulta reseptin siihenkin, mut sanoi, et siihen on ihan ehdoton ehto, että mä varaan ajan päihdehoitajalle. No, sekin on nyt hoidettu.

Lekuri sanoi, et toi lääke on lisäksi kallista!!! Seittemän tablettia on neljäkymppiä!!! Eipä o lekurilla käsitystä mitä yks ainoa baarireissu saattaa maksaa jos kunnolla alkaa ottamaan.

Toi siis ei o antabus, enkä mä semmoista suostu ottamaankaan. Eikä jotain jota syödään päivittäin. Toi on periaatteella pilleri naamaan ennen baariin menoa eikä viinan sit pitäis maistua ainakaan paljon. Toivottavasti toimii.
Ihanaa aakoo! Oon ylpee susta. Muiskis :kiss:

Vaan miepä tarttisin just nyt isomman pään. Semmosen kuin lehmällä :heart:. Ja mieluusti samoilla toiminnoilla, jotta mikään muu ei heiluis kuin korvat ja sarvet. Ei tarttis nyt tuntua niin mikään missään. Se on puhelinpalaverien paikkaa ja yhden jos toisenkin kokoon kursimista ens alkuun ja tekohengityksen antamista ja sen jälkeen hetimmiten mäkeen tuulettumaan.

Saispa olla muuten keksittynä semmonen pumppulääkekin. Hetkellistä kivettymishoitoa tänne, kiitosta vaan. Tai suojapukua. Tai se kuuluisa on- off- nappula.

Kasvunpaikkaa! Musta tulee sitten melkoinen jätti kaiken tämän jälkeen :D

vai on viinanhimoonki jo kehitelty lääke

kaikkea ne keksii
Näköjään. Toimiiko se mulla jää sit nähtäväksi. Toivon kovasti.

Absolutistiksi kun minusta ei taida olla. Tykkään liikaa siitä, että voi etenkin hyvässä seurassa piipahtaa terassille tai ottaa kaks saunakaljaa. Usein osaan ja se jää siihen. Mut en voi tietää mikä on se joka aukaisee hanan ja sit meneekin neljä jallua päivässä niin monta päivää kunnes saan putken poikki.

Se on aika paljon näin pienelle miehelle.

Eron jälkeen yritin tappaa itteni juomalla, mut en osannut tai jaksanut. Nykyään otan jos huvittaa, mut riskillä et en tiedä kuinka paljon ja pitkään.

Mitäs ongelmaa mulla muka olis? Koskaan en ole rähinäviinaa juonut ja pahinta mitä juovuksissa teen on se, että pöytälaatikko alkaa täyttyä hölmöistä runoista.

On se silti ongelma. Jos toi lääke edes hieman jeesaa, niin se on hintansa arvoinen, monessakin mielessä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä