Löysin jotain hienoa :)

[QUOTE="...";30559622]Et voi kysyä ko. sivuilta näitä juttuja?[/QUOTE]

Mistä? :)

Siellä ei ole kuin 1 sivusto ja eivät lähettää Suomeen. Haluan vain tietä ketkä kaikki tekee ne kultaiset, kun täysin uus juttu minulle. Mutta ajattelin että jos ostan iphone 6 niin sellaisena sitten, kun hintaerojakaan ei melkein ole.

"heinekeeni"
iPhonea myydään kullan- ja hopeanvärisenä ihan vakiovarusteena. Noi limited editionit on toki oma asiansa, mutta miksi hankkia sellaista vain hankkimisen takia jos ei edes tiedä millainen väri on kyseessä?

Etpä sitten kauaa malttanut pysyä täältä poissa, kuten vähän ennustelinkin. Sinunhan piti sulkea koko tunnus.
Voi jeesus, taasko sama aloitatte? Lopettakaa jo oikeasti jos ei mitään hyvää sanottava ole. Kyllä eilen tänne tulin takaisin ja toivosin kaikille hyvää uutta vuotta. Tunnus jostain syystä ei ole suljettu, mutta ei sitten, sitten täällä olen, silloin kun mieli tekee.

"Daa"
[QUOTE="...";30559622]Et voi kysyä ko. sivuilta näitä juttuja?[/QUOTE]

Ei, koska eihän me rahvaat muuten tiedettäisi että hän on ostamassa kultaista kännykkää miehelleen lahjaksi.

[QUOTE="heinekeeni";30559650]iPhonea myydään kullan- ja hopeanvärisenä ihan vakiovarusteena. Noi limited editionit on toki oma asiansa, mutta miksi hankkia sellaista vain hankkimisen takia jos ei edes tiedä millainen väri on kyseessä?[/QUOTE]

Niin värinä mutta on myös kullattuja :). Tiedän että haluan kiiltävä ja kuvasta en saa selville mikä on sillä Ebay myyjällä on

"Jokuvaan"
Voi jeesus, taasko sama aloitatte? Lopettakaa jo oikeasti jos ei mitään hyvää sanottava ole. Kyllä eilen tänne tulin takaisin ja toivosin kaikille hyvää uutta vuotta. Tunnus jostain syystä ei ole suljettu, mutta ei sitten, sitten täällä olen, silloin kun mieli tekee.
Ihan samat sanat: lopettaisit täällä käymisen, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Lupasit poistua täältä ikiajoiksi, koska muut ovat sua kohtaan törkeitä.
Ikiaikaisesti tarkoitti noin viikkoa. Sekin on muiden vika, kun jotkut muut tekivät väärin eivätkä sulkeneet tiliäsi.
Tästä seuraa, että sun ei tarvi pitää sanojasi ja jos siitä huomauttaa, niin vika on taas muissa: ei-epävakaat jauhaa "aina samaa". Aina kaikki vika on muissa.

BTW kullitettu puhelin sopii hyvin kansallisuutesi ja ammattisi edustajalle.

Enemmän huomiota saisit siirtymällä Hommafoorumille. Suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja ärtymys oikeutettua;30559664:
aloitukset kun käsittelevät vain vainoharhaista käytöstä muilta häntä kohtaan tai mitä kaikkea kallista hän on hankkinut tai hankkii
Jos mun aloitukset olisivat vain tämä niin luulen mun olisi pitänyt sen tehdä joskus jopa monta krt päivässä, verrattuna mun ostoksien määrä mitä teen :). Se että joskus kysyn jostain jutuista ja ostoksista ei tarkoittaa että teen ko aloituksia jatkuvasti, Laske hyvää ihminen kuinka usein teen näitä aloituksia yhteensä? En tee edes kuukausitain. Mutta olen keräilijä ja haluan mielummin sijoittaa sellaiseen kännykkään, koska se jää myös mun keräilyyn kun ei enää ole käyttöä ja keräilen monet erilaiset jutut jatkuvasti. Eikä ole mitään pahaa, jos käyn töissä ja hemmottelen itseä keräilyllä.

[QUOTE="Jokuvaan";30559694]Ihan samat sanat: lopettaisit täällä käymisen, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Lupasit poistua täältä ikiajoiksi, koska muut ovat sua kohtaan törkeitä.
Ikiaikaisesti tarkoitti noin viikkoa. Sekin on muiden vika, kun jotkut muut tekivät väärin eivätkä sulkeneet tiliäsi.
Tästä seuraa, että sun ei tarvi pitää sanojasi ja jos siitä huomauttaa, niin vika on taas muissa: ei-epävakaat jauhaa "aina samaa". Aina kaikki vika on muissa.

BTW kullitettu puhelin sopii hyvin kansallisuutesi ja ammattisi edustajalle.

Enemmän huomiota saisit siirtymällä Hommafoorumille. Suosittelen.[/QUOTE]

Mihin ammattiin? Kun en tiedä mistä ammattista oikein puhut? Mutta mun vastaamineen tähän loppu ja tarkoitan vastaaminen sinulle. Voit ihan rauhassa täällä huudella taas mitä vaan haluat. Ei ole mun ongelma jos joku voi sen verran pahoin että pakko päästä kiusaamaan toisia, kun en näe mitään muuta ongelma kuin se.

"Jokuvaan"
Jos mun aloitukset
luulen
mun olisi pitänyt
mun ostoksien määrä
mitä teen :).
joskus kysyn jostain
teen jatkuvasti,
usein teen
En tee
olen keräilijä
haluan mielummin sijoittaa
mun keräilyyn
keräilen monet erilaiset jutut
käyn töissä
hemmottelen itseä.
Minäminäminä. Osaisitko kirjoittaa yhden virkkeen kirjoittamatta itsestäsi tai siitä, mitä sinä olet ostanut tai miten joku on sinua kohdellut?

"Jokuvaan"
Mihin ammattiin? Kun en tiedä mistä ammattista oikein puhut? Mutta mun vastaamineen tähän loppu ja tarkoitan vastaaminen sinulle. Voit ihan rauhassa täällä huudella taas mitä vaan haluat. Ei ole mun ongelma jos joku voi sen verran pahoin että pakko päästä kiusaamaan toisia, kun en näe mitään muuta ongelma kuin se.
Luonnollisesti vika on taas kerran kaikissa muissa, etkä tietenkään näe mitään muuta ongelmaa. Jään innolla odottamaan, kauanko pidät lupauksesi vaikenemisesta, jota todella toivon. :)

[QUOTE="Jokuvaan";30559712]Minäminäminä. Osaisitko kirjoittaa yhden virkkeen kirjoittamatta itsestäsi tai siitä, mitä sinä olet ostanut tai miten joku on sinua kohdellut?[/QUOTE]

Sä et muka ole minäminäminä? ;D

,,Mitä teet palstalla, menee pois, minä haluan näin, minä en halua että kirjoitat tänne, jos minä näin sanoin niin näin se on,,....sellainen mielikuva sinusta tulee, sellainen itsekäs, käskevä luonne, palstan omiva rouva ja varma todellisuudessakin olet kaikkiin asioihin epätyytyväinen ja käskevä :)

"Jokuvaan"
Sä et muka ole minäminäminä? ;D

,,Mitä teet palstalla, menee pois, minä haluan näin, minä en halua että kirjoitat tänne, jos minä näin sanoin niin näin se on,,....sellainen mielikuva sinusta tulee, sellainen itsekäs, käskevä luonne, palstan omiva rouva ja varma todellisuudessakin olet kaikkiin asioihin epätyytyväinen ja käskevä :)
Lupauksesi olla vastaamatta minulle kesti sitten 12 minuuttia. :D

Neuvon tällä palstalla usein ihmisiä niissä asioissa, joissa osaan. Tietäisit sen, jos joskus lukisit muitakin avauksia kuin omiasi.

[QUOTE="mimmi";30559752]Ilmoituksessa lukee että kaikki kyseisen myyjän puhelimet ovat mattapintaisia all my phones are matte they will never scratch like polished gold[/QUOTE]

Ei näyttää siltä että kaikki, katso hänen muut kohteet ja siellä yks aika kiiltävä.

kultaseppä
[QUOTE="heinekeeni";30559650]iPhonea myydään kullan- ja hopeanvärisenä ihan vakiovarusteena. Noi limited editionit on toki oma asiansa, mutta miksi hankkia sellaista vain hankkimisen takia jos ei edes tiedä millainen väri on kyseessä?[/QUOTE]

Kyseessä ei ole limited edition vaan puhelimen vakomallista johon pienyritys on lisännyt ylimääräisen pinnoitteen.

Miksi helvetissä kysyt mitään kun mikään vastaus ei sulle kuitenkaan kelpaa :headwall:
Millä tavalla taas ei käy? :D. Miksi sinulle ei käy että mun vastaus on ollut ettei kaikki ole matta pintaisia ja tästä kännykkästä ei saa selvää, kun yhdessä kuvassa se on jopa kiiltävä. Niin miksi ei käy että vastasin, katso muut kohteet, ei vaan voi olla että kaikki on matta pintaisia vai olenko minä sitten puusilmä, ainakin omasta mielestä yks kännykkä on aika kiiltävä. Missä takana on liika kuvia ja tekstiä sekä kivet.

Yhteistyössä