KUVAMUISTO HÄVITTI KOULUKUVAT EIKÄ KORVAA MITENKÄÄN ASIAA. . Kannattaako välttää tilaamista ? !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras muisto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras muisto

Vieras
Sain järkyttävää viestiä Kuvamuisto oy:n "asiakaspalvelusta". Tilasimme vuosi sitten koulukuvat kotia, joita emme koskaan saaneet. Kyllä, suoraan kotiin, emme halunneet niitä internettiin, mahdollisesti pedofiilien, tilattaviksi .

Tältä vuodeltakin odotellaan vielä samalta firmalta kuvia, vaikka yhtiön mukaan toimitusaika on 1-3 viikkoa. Osa on tullut, osa ei ja kuvaus oli syksyllä.

Mitenkään he eivät aio hyvittää mitään. . ainakaan edellisen viestin perusteella.

Muilla vastaavia kokemuksia ?

Kauniisti sanon, että olen sitä mieltä kokemukseeni perustuen, että jos ajattelit ikuistaa lapsesi tai teettää kuvista jotain muistoesineitä vaikkapa hintojen takia toisessa firmassa esim.lahjaksi, kannattaa valita ihan kokonaan toinen firma myös kuvaajaksi. Nimittäin firma, jolla o n asiakaspalvelu ja joka h o i t a a reklamaatiot hyvin ! Kannattaa myös harkita kuvaamista itse, otollisissa ja paremmissa paikoissa tai palkata ihan kuvaaja perheen ikuistus hetkeen.

Mielipiteenäni ilmaisen että nyt kannattaa laittaa rumpu sosiaalisessa mediassa soimaan ikävien yllätysten välttämiseksi.

Voi aikoja, voi tapoja ja vielä näin tiukassa markkinatilanteessa, kun kuvafirmoilla ei muutenkaan ole kilpailusta puutetta !

T:kummit ja ystävät vailla kuvia ja kuvatuotteita

sattuu, mutta reklamaatiot täytyy osata hoitaa. Se on ihan perusasia. Yrityksen ammattitaito ja todellinen kilpailukyky mitataan siinä kuinka reklamaatiot hoidetaan siten, ettei yrityksen maineeseen tule isoa tai pientä tahraa. Vanha sanonta: huonot rummut kaikuvat kauimmin ja kaikkein etäämmälle, pitää edelleen paikkansa. Asiakaslähtöisyys on asiakkaan tarpeet huomioon ottamista, mahdollisuuksien mukaan niihin mukautumista ja asiakaspalvelun tarjoamista siten, että palveluun pettynyt häipymässä oleva asiakas sitoutuu firmaan ja toimii sen mainostajana. Mikään ei ole niin hyvää mainosta kuin asiakas, jonka reklamaatio on hoidettu hyvin tai mitä parhaiten ! Ja kääntäen, mikään ei ole niin suuri kardinaalimoka ja huono mainos kuin hoitamaton tai huonosti hoidettu reklamaatio, kuten meidän tapaus surullisesti todistaa.

syvin olemus on ajatus: Jokainen asiakas on tärkein asiakkaani, jokaisen kohdalla teen parhaani, jokainen voi kääntää firman tuloksen tänä teknologian ja internetin aikakautena pakkasen puolelle tai uuteen keväiseen kukoistukseen, siksi minulla ei ole varaa asiakaspalvelijana menettää yhtään asiakasta esim.huonosti hoidetun reklamaation tähden.

netin kautta ne tilataan. . Ja kun on (olemattomat?) suojaukset sivuilla, ja kun on hakkerit ja pedofiilihakkerit niin niitä kuvianne, voipi olla, katselee se naapurin pipi täti ja setä jota ennen rumiksi akoiksi ja setiksi kutsuttiin. .

Eikö vieläkään ole ymmärretty ? Kaikki mikä on netin kautta tehty tilattavaksi voi päätyä vääriin käsiin ! Systeemi on rikki, siinä on aukko, tietää johtavat tietoturvagurut ihan suomesta kertoa !

Tälläkin palstalla on ollut ketju kunka joku vieras tilasi toisen alpsen kuvia. . repikää huumoria siitä pedofiilit.

Parempi vaan, että otat itse kuvat filmikameralla ja kehität ne vielä itse pimiössä, niin ei pääse internettiin vahingossakaan kenenkään katsottavaksi.

Toisaalta en rasita kummeja ja ystäviä millään lapsen kuvalla varustetulla muistoesineellä, kuvia voivat joskus saada.

Kuvamuistoa ei ole tainnut yhtään kertaa kyllä käytössä, mutta on todella kätevää nykypäivänä itse valita netin kautta, mistä kuvasta ne valokuvat tulee sen sijaan, että saa jonkun täysin vääränlaisen kuvan jonkun muun valitsemana. Eipä taida koululaisten kasvokuvat olla niitä pedofiilien ykkössuosikkikohteita, mammat pitävät huolen, että netissä on nakukuviakin saatavissa ihan tuosta vaan.

Kuvamuisto näkyi reagoivan jotenkin. .tähän ketjuun.

Iankaikenhan ne ei negoja tai mitä ne nyt nykysin onkaan säilyttele.

Ammattiminäni vastaus reklamaation nykyiseen hoitoon: Reklamaatio tulee hoitaa hyvin, ennen kuin se päätyy keskustelupalstoille. Mieluummin liian hyvin, kuin huonosti. Tietysti kaikki eivät tahdo kuvia läjäpäin, mutta mielestäni teillä on mitä mainioimmat mahdollisuudet hoitaa asia paremminkin, mikäli yritys on oivaltanut kiusallisen julkisuuden vaikutuksen. Itse asiakaspalvelijana hoitaisin asian, esim.oheistuotteilla, vaikkapa vain niillä halvimmilla tai halvemmalla. Toki en tiedä firman tulosta. . Jokainen firma tietysti määrittelee sopivan korvauksen mielipahan määrän ja laadun asiakasystävällisyytensä mukaan. .

Asiakkasminäni toivomus: kohtuullinen korvaus, eivät kuvat meille kaikki kaikessa ole eivätkä ne lähde kehyksiinkään. Määrittäkää itse mikä kohtuullinen on. Virheet on virheitä, ymmärrän kyllä ja kiitän aamuisesta yhteydenotosta, joskin kummeksun sitä, että joulun jälkeen se vasta tulee! Eikö teillä nyt oikeasti ole alkeellistakaaan asiakasrekisteriä, mistä näkyisi vakiasiakkaiden tilaukset tai edes se onko kuvia koskaan toimitettu ?

Ihmettelen, ihmettelen kovin. .tässä yrityksessäkö ei ole asiaansa osaavaa merkonomia töissä ? Voisi olla kannattava sijoitus, vaikka alan opiskelija työmarkkinatuella tsp.

Kiittäen

-firma tietää kuka

Siis oikeastiko pedofiilit olisivat kiinnostuneita hakkeroimaan jonkun koulukuvia? Onko ap:n kaltaisia pipipäitä oikeasti olemassa, vai oliko tämä taas perjantaiprovo? Mitenkäs lasten koulumatkat, joku setähän voi nähdä heidät kadulla - jolleivät lapset käytä burkhaa tai jacksonkasvosuojaa? Tai jospa koulun siivooja on kiinnostunut katselemaan lapsia koulun käytävillä? Iiiik! Lääkkeet!

Siis oikeastiko pedofiilit olisivat kiinnostuneita hakkeroimaan jonkun koulukuvia? Onko ap:n kaltaisia pipipäitä oikeasti olemassa, vai oliko tämä taas perjantaiprovo? Mitenkäs lasten koulumatkat, joku setähän voi nähdä heidät kadulla - jolleivät lapset käytä burkhaa tai jacksonkasvosuojaa? Tai jospa koulun siivooja on kiinnostunut katselemaan lapsia koulun käytävillä? Iiiik! Lääkkeet!

Näinpä. Joillain heittää vähän yli tuo hysteria. Koulukuviahan on julkisesti läjäpäin netissä, kuten muitakin kasvokuvia. Ei tarvitse nähdä kyllä kenenkään vaivaa murtautua minnekään tai haeskella laitonta matskua. Postiluukustakin kolahtaa kuvaa tuon tuosta, ja telkkarimainoksissa on jopa saunovia lapsia.

Sain järkyttävää viestiä Kuvamuisto oy:n "asiakaspalvelusta". Tilasimme vuosi sitten koulukuvat kotia, joita emme koskaan saaneet. Kyllä, suoraan kotiin, emme halunneet niitä internettiin, mahdollisesti pedofiilien, tilattaviksi .

Tältä vuodeltakin odotellaan vielä samalta firmalta kuvia, vaikka yhtiön mukaan toimitusaika on 1-3 viikkoa. Osa on tullut, osa ei ja kuvaus oli syksyllä.

Mitenkään he eivät aio hyvittää mitään. . ainakaan edellisen viestin perusteella.

Muilla vastaavia kokemuksia ?

Kauniisti sanon, että olen sitä mieltä kokemukseeni perustuen, että jos ajattelit ikuistaa lapsesi tai teettää kuvista jotain muistoesineitä vaikkapa hintojen takia toisessa firmassa esim.lahjaksi, kannattaa valita ihan kokonaan toinen firma myös kuvaajaksi. Nimittäin firma, jolla o n asiakaspalvelu ja joka h o i t a a reklamaatiot hyvin ! Kannattaa myös harkita kuvaamista itse, otollisissa ja paremmissa paikoissa tai palkata ihan kuvaaja perheen ikuistus hetkeen.

Mielipiteenäni ilmaisen että nyt kannattaa laittaa rumpu sosiaalisessa mediassa soimaan ikävien yllätysten välttämiseksi.

Voi aikoja, voi tapoja ja vielä näin tiukassa markkinatilanteessa, kun kuvafirmoilla ei muutenkaan ole kilpailusta puutetta !

T:kummit ja ystävät vailla kuvia ja kuvatuotteita
Kuvamuisto kävi ottamassa meidän koululla kuvat tai piti ottaa. Useammalta penskalta jäi kuvat saamatta. Kun kyselin kuvia selittivät kaikkea mahdollista mitä on voinut käydä. En suosittele

Yhteistyössä