Tarkoittaako miehen ehdottama illallinen automaattisesti seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Sinkkuna 10v
  • Ensimmäinen viesti
kolmekymppinen mies
En tiedä onko AP vielä linjoilla, mutta haluan sanoa, että olet ihana nainen, AP! Olet kunnollinen nainen.

Antaisin mitä tahansa, jos löytäisin tuollaisen naisen! Tulee vastaan vain niitä kevytmielisiä tyypillisiä nykynaisia, joille seksi on sama kuin sanoa käsipäivää. En ota sellaista naista vaimokseni. Mutta AP:n ottaisin.

Varmasti haluaa, vaikka ei just tällä kerralla seksiin tähtäisikään.

Ei sellaisia ihmisiä tapailla, joilta ei haluta (myös) seksiä.
Ja olette siis 6kk tapailleet ilman seksiä? Käsitinkö oikein?

"Marleena-83"
6 kk ilman seksiä olemme tapailleet.
Surullista. Itse en ikinä haluaisi tuollaista eikä olisi mieskään halunnut. En ymmärrä miksi pitäisi odottaa seksiä jos kerran molemmat sitä haluaa. Itse harrastin avomiehen kanssa seksiä toisella tapaamiskerralla. Juttu oli siitä lähtien seurustelua eikä mitään pelkkää tapailua. En todellakaan vain tapailisi miestä puolta vuotta.

Sinkkuna 10v
[QUOTE="Marleena-83";30546070]Surullista. Itse en ikinä haluaisi tuollaista eikä olisi mieskään halunnut. En ymmärrä miksi pitäisi odottaa seksiä jos kerran molemmat sitä haluaa. Itse harrastin avomiehen kanssa seksiä toisella tapaamiskerralla. Juttu oli siitä lähtien seurustelua eikä mitään pelkkää tapailua. En todellakaan vain tapailisi miestä puolta vuotta.[/QUOTE]

Ei tässä mitään surullista ole. Kaikki eivät ole heti hyppäämässä sänkyyn. Mikä kiire edes??!!

En kerro tarkemmin, mutta syy liittyy mieheen. En voi hylätä toista.
Ei sun miksikään hoitajaksi tai terapeutiksi tarvitse ruveta.
Jos toinen vaikkapa avautuu jostain omista vaikeuksistaan, niin onhan se inhimillistä, että tulee joku auttamis-/suojeluhalu ja kokee, ettei "voi" toista "hyljätä", mutta ihan oikeasti sellainen ei kannata pidemmän päälle yhtään.

Toisellekin ikävää, jos ja kun sitten saa turhaa toivoa ja kuvittelee, että tässä nyt olisi mahiksia johonkin Vuosisadan Rakkaustarinaan, vaikka toinen todellisuudessa hengaileekin lähinnä velvollisuudentunnosta, kun "ei voi hylätä".

Sinkkuna 10v
[QUOTE="mites";30546117]Onko teillä fyysistä läheisyyttä? Pussailetteko, saunotteko yhdessä? Nukutteko kainalokkain?[/QUOTE]

On meillä. Halaillaan ja suudellaan kun tavataan. Teemme asioita yhdessä.

Sinkkuna 10v
Ei sun miksikään hoitajaksi tai terapeutiksi tarvitse ruveta.
Jos toinen vaikkapa avautuu jostain omista vaikeuksistaan, niin onhan se inhimillistä, että tulee joku auttamis-/suojeluhalu ja kokee, ettei "voi" toista "hyljätä", mutta ihan oikeasti sellainen ei kannata pidemmän päälle yhtään.

Toisellekin ikävää, jos ja kun sitten saa turhaa toivoa ja kuvittelee, että tässä nyt olisi mahiksia johonkin Vuosisadan Rakkaustarinaan, vaikka toinen todellisuudessa hengaileekin lähinnä velvollisuudentunnosta, kun "ei voi hylätä".
En ole miehen omaishoitaja enkä terapeutti. Kyse ei ole siitä.

Yhteistyössä