The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aivan, sanomattakin selvää.
Silleenhän sen pitäisi mennä, mutta saattaa tulla ajattelemattomuuksissaan tehtyjä virheitä....Itsesuojeluvaiston pitäis olla melko korkealla kun on lapsia, mutta pitkälti luonne kysymyskin kuinka impulssiivisesti toimii=lähtee mukaan tyhmyyksiin...Pitäisi tehdä päätöksiä ja pysyä niissä jos on taipumusta hölmöillä.
Meitä on moneen lähtöön eri taustoilla. Joillekin "mutkaretket" ovat olleet männäpäivänä normaalielämää, mutta kyllä ne pitäis ihan tietoisesti jättää kun on maailman tärkein josta pitää pitää hyvää huolta.
En miekään mikään pyhimys oo, on tullut tehtyä vaikka mitä retkiä jolloin ei ollut mitään mielessä - paitsi ehkä joku viha.

Haluaisin sanoa että olen kasvanut ihmisenä nytten ja niin varmaan onkin.
Ai niin jäi se "mutta" sanomatta. Mutta! ;) ei ole mitään muttia mulla enään.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No mulle joskus sanoit että et tapailis sellasta jota näkee vaan joskus ja jouluna kun itsellä oli tilanne päällänsä.
Ja nyt sitten sulla on samanmoinen tilanne. Ihan vaan silleen.
Mä en oikein kehtaa nillittää siitä, että toisella on paljon töitä, jotka ei aina anna myöten, että ehtis näkemään aina sillon ko haluais.
Mut jos se vasiten vitkuttelis tapamisia ja lykkäis huvikseen ilman järkeviä syitä, niin en jäis odottelemaan turhaan.
Tai jos mulla olis kiikarissa vakava parisuhde jonka odottaisin etenevänkin kunnolla, niin sit en varmaan jaksais tällästäkään.

Tinku kysy että sopisko että asutaan erikseen jos seurustellaan tosissaan, vai miten se meni....
Mulle ei kävis niin.
Me oltais niin rakastuneita että ei maltettais olla erossa, joten väkisin, melko piankin, hammasharja vaihtais osoitetta.=)
En tiedä osaisinko ees seurustella änkyttämällä.:D

En miekään mikään pyhimys oo, on tullut tehtyä vaikka mitä retkiä jolloin ei ollut mitään mielessä - paitsi ehkä joku viha.

Haluaisin sanoa että olen kasvanut ihmisenä nytten ja niin varmaan onkin.

Ai niin jäi se "mutta" sanomatta. Mutta! ;) ei ole mitään muttia mulla enään.
:flower:
Niin se menee, kasvatus toimii usein molemiin suuntiin.:)

Voin varmuuella sanoa että olen parempi ihminen nyt, kuin ennen lasten syntymää.:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tweet
Tinku kysy että sopisko että asutaan erikseen jos seurustellaan tosissaan, vai miten se meni....
Mulle ei kävis niin.
Me oltais niin rakastuneita että ei maltettais olla erossa, joten väkisin, melko piankin, hammasharja vaihtais osoitetta.=)
En tiedä osaisinko ees seurustella änkyttämällä.:D
:D - sähäkän suoran toiminnan nainen siis

Mä puolestaan...voisin hyvin olettaa, että mulle kävis hyvin se, että molemmilla olis omat osoitteensa, vaikka seurusteltaisiinkin tosissamme. Eli en lähtis kiiruhtamaan yhteenmuuttoa, se ei olisi välttämättömyys ollenkaan. Intohimo ja läheisyys säilyvät etäisyydestä huolimattakin, jännitettä ja kipinää pystyy ylläpitämään ja ruokkimaan olematta aina saatavilla.

Toisaalta - mun periaatteet on ennenkin heittäneet sujuvasti häränpyllyä :D joten ihan mikä vaan on rakkaudessa mahdollista. Kunhan vain yhteiset pelisäännöt ovat selvitettyinä ja luottamus toimii. Eihän mun koskaanikinämilloinkaan pitänyt edes jatkaa mitään kesäflingiä saati että olisin missään pitkänmatkansuhteessa - vaan mites kävikään :rolleyes: :D...ja loppuhan on sitten iloista historiaa :heart:

Ei parane suunnitella etukäteen mitään eikä ainakaan liikoja, vaan mieluummin keskittyä just siinä käsillä olevaan tilanteeseen ja hetkeen. Asiat etenevät juuri omilla painoillaan ja tavoillaan, loksahtavat jos ovat loksahtaakseen. Joskus se kysyy hitaasti kiiruhtamista, toisinaan taas kaikki voi tapahtua sormia naksauttamalla. Ei voi tietää :D mutta yrittää kannattaa aina!

Mä en oikein kehtaa nillittää siitä, että toisella on paljon töitä, jotka ei aina anna myöten, että ehtis näkemään aina sillon ko haluais.
Mut jos se vasiten vitkuttelis tapamisia ja lykkäis huvikseen ilman järkeviä syitä, niin en jäis odottelemaan turhaan.
Tai jos mulla olis kiikarissa vakava parisuhde jonka odottaisin etenevänkin kunnolla, niin sit en varmaan jaksais tällästäkään.
et siis ole vakavissas tsadilaishemmon suhteen?

Poikalaan unikuvatuksia :kiss:

...ja taijanpa itekin hipsitellä tästä turvalleni :wave: - sieppaan kirjan kainalooni ja katotaan mitä siitä seuraa :D. Joko luen hassuna taas aivan liian pitkälle tätä päivää tai sitten en pääse ekasta rivistä pitemmälle...

Kaaniita unosia ite kullennii :kiss:

:D - sähäkän suoran toiminnan nainen siis

Mä puolestaan...voisin hyvin olettaa, että mulle kävis hyvin se, että molemmilla olis omat osoitteensa, vaikka seurusteltaisiinkin tosissamme. Eli en lähtis kiiruhtamaan yhteenmuuttoa, se ei olisi välttämättömyys ollenkaan. Intohimo ja läheisyys säilyvät etäisyydestä huolimattakin, jännitettä ja kipinää pystyy ylläpitämään ja ruokkimaan olematta aina saatavilla.

Toisaalta - mun periaatteet on ennenkin heittäneet sujuvasti häränpyllyä :D joten ihan mikä vaan on rakkaudessa mahdollista. Kunhan vain yhteiset pelisäännöt ovat selvitettyinä ja luottamus toimii. Eihän mun koskaanikinämilloinkaan pitänyt edes jatkaa mitään kesäflingiä saati että olisin missään pitkänmatkansuhteessa - vaan mites kävikään :rolleyes: :D...ja loppuhan on sitten iloista historiaa :heart:

Ei parane suunnitella etukäteen mitään eikä ainakaan liikoja, vaan mieluummin keskittyä just siinä käsillä olevaan tilanteeseen ja hetkeen. Asiat etenevät juuri omilla painoillaan ja tavoillaan, loksahtavat jos ovat loksahtaakseen. Joskus se kysyy hitaasti kiiruhtamista, toisinaan taas kaikki voi tapahtua sormia naksauttamalla. Ei voi tietää :D mutta yrittää kannattaa aina!
Toisaalta.....niin....mistäpä minä tietäisin, kun olen seurustellut vain kaksi kertaa "aikuis-iällä".
Edelliset kerrat menivät tuolla tavoin että muutettiin melko pikaisesti yhteen, se tuntui oikealta ja olikin ihan oikea ratkaisu. Kolahti silleen eritavalla kuin muut, heissä oli jotakin sellaista, lähes täydellisesti samoilla aalloilla seilattiin...sitä vaan heti tiesi että siitä tulee jotakin suurta.:)

Oikeastihan siinä kävisi niin, että jos lasten iskä vaihtais maisemaa niin musta tulis nunna.:saint:
Tai olis ainakin melkonen ihme jos pariutuisin uudelleen jonkun kanssa.
Olen varmasti paljon vaativampikin kuin aikaisemmin, koska olen tottunut niin hyvälle.:heart:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä