Jouluki jo ohi niin vähän voi alkaa synkistelläkkin:
https://www.youtube.com/watch?v=NONjhzzahog&list=PLE6CFC1914DBE0B6D&index=2
https://www.youtube.com/watch?v=NONjhzzahog&list=PLE6CFC1914DBE0B6D&index=2
on hyvä ja tätä nyt käynnissä olevaa on tullu 8 jaksoaAha, oon taas täällä.:O
Onko Kimmo sarja tosi hyvä ja montakohan osaa sitä on tullut?
Missä luulit olevasi?Aha, oon taas täällä.:O
Kattomassa Kimmo sarjaa.Missä luulit olevasi?
Mitä tarkoittaa nyt tätä käynnissä olevaa? Onko sitä jo montakin seasonia tullut?on hyvä ja tätä nyt käynnissä olevaa on tullu 8 jaksoa
Mitäs se pupunen siellä oikein touhuaa, tä?:kiss:Noih!
Röökin, pilven, alkon tms käyttö ei voi vähempää kiinnostaa.
Alamaailmastakin pääsee eroon sanomalla, et mulla on lapsi. Isyys ja äiteys on semmoisia juttuja, et niit kunnioittaa kaikki.
Sun nimimerkkis on ysimilli, mut sä ammut huonommin kuin mä. Tosi kuin vesi.
katoin leffaa....mitä sää luulitMitäs se pupunen siellä oikein touhuaa, tä?:kiss:
Toisaalta monet respectit tulee koska lapsi on tärkeempi.9mm:n pitää vaan niellä se että respectit menee, koska lapsi on tärkeämpi.
Löytäis ne neljä nyt ekaNo onhan siinä viidessäkin jo oma hommansa
eihän sun pitänyt sellasia tapailla....oot syönyt sanas.Löytäis ne neljä nyt eka
Ei mahoton, yhessäki on tarpeeks vaikka nähään ihan vaan joskus ja jouluna.
No mä luulin että sait jotakin aikaseks ku tokasit että noih!katoin leffaa....mitä sää luulit
Aivan totta! mutta se ei oo noin yksinkertaista, vaikka sen pitäis olla!Toisaalta monet respectit tulee koska lapsi on tärkeempi.
Tai no ainakin täältä.
On. Se on juuri noin yksinkertaista.Aivan totta! mutta se ei oo noin yksinkertaista, vaikka sen pitäis olla!
:heart:On. Se on juuri noin yksinkertaista.
Jos mie laittaisin lapset toiseen vaakakuppiin niin siihen toiseen ei löydy mistään mitään mikä kallistaisi sen sille puolelle.
No sainhan mä aikaseks sen et katoin leffan loppuun . miehen työn katsoin.No mä luulin että sait jotakin aikaseks ku tokasit että noih!
Minkä lehvan katoit?
Ai kui? Mitkä sanat?eihän sun pitänyt sellasia tapailla....oot syönyt sanas.
Aivan, sanomattakin selvää.On. Se on juuri noin yksinkertaista.
Jos mie laittaisin lapset toiseen vaakakuppiin niin siihen toiseen ei löydy mistään mitään mikä kallistaisi sen sille puolelle.