The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vatsa täynnä ja joutaa torkuille. Jaksaa sitten yön käydä töissä. Stressimittari näyttää 100% huolta ja kiirettä. Pari päivää muuttoon ja jostain löytyy aina joku tekemätön homma vaikka kuinka on monta viikkoa jo tehnyt. Käsittämätöntä!

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Saako avautua - part 147613

Mun luonteeseeni ei kateus kuulu, se on asia jonka olen pohojalaasuudesta onnistunut ravistamaan. Kenenkään onni ei o koskaan ollu eikä tule olemaan minulta pois.

Siit huolimatta mun käy sillai terveesti kateeksi (voiko noin sanoa?) useammankin ketjumamman äijää. Ämpäri ei kumminkaan kuulu tohon joukkoon.

Ei ny just koskaan, mut toisinaan hyvin yksinäisinä päivinä vituttaa olla semmoinen, joka ei herätä perhosia kenenkään vatsassa, mut jonka puoleen voi kääntyä asiassa kuin asiassa, vuodattaa sydäntään ja olla siel luottoystävien friendzonella.

Vaik mulle ny tietty kelpaa vain Peppini. Tai noita. Tai Ronja Ryövärintytär. Tai Susan Sarandon. Tai Helinäkeiju.

Sainhan avautua, enkä ainaskaan vielä saanut korvilleni. Viiden minsan jälkeen korvani ovat hyvin punaiset.

IhQ
AK, en osaa muuta ku antaa virtuaalihalin. :hug: Miusta tuommoiset olot on ihan ymmärrettäviä ..
Toivon ihan oikeesti että löytäisit sen peppisi pian jostain.

Tosin tuolle miun äijälle ei kannata olla kade..en oo mikään maailman helpoin ihminen, sen verran sekaisin ihan omien juttujeni kans (esim.stressin takia ja kun en itekään tiedä mitä haluan) ja se näyttäytyy joko välinpitämättömyytenä tai kiukutteluna, etenkin miestä kohtaan.: /

Mun luonteeseeni ei kateus kuulu, se on asia jonka olen pohojalaasuudesta onnistunut ravistamaan. Kenenkään onni ei o koskaan ollu eikä tule olemaan minulta pois.

Siit huolimatta mun käy sillai terveesti kateeksi (voiko noin sanoa?) useammankin ketjumamman äijää. Ämpäri ei kumminkaan kuulu tohon joukkoon.

Ei ny just koskaan, mut toisinaan hyvin yksinäisinä päivinä vituttaa olla semmoinen, joka ei herätä perhosia kenenkään vatsassa, mut jonka puoleen voi kääntyä asiassa kuin asiassa, vuodattaa sydäntään ja olla siel luottoystävien friendzonella.

Vaik mulle ny tietty kelpaa vain Peppini. Tai noita. Tai Ronja Ryövärintytär. Tai Susan Sarandon. Tai Helinäkeiju.

Sainhan avautua, enkä ainaskaan vielä saanut korvilleni. Viiden minsan jälkeen korvani ovat hyvin punaiset.
:hug:

Niinpä, yksin ei ole kiva olla.

Toivon ihan oikeesti että löytäisit sen peppisi pian jostain.
Minulla ei ole mitään kiirettä. Ei tarvitse olla pian. Minulle riittää ihan mainiosti se, että uskon hänen olevan olemassa. Kyllä hän sit luokseni löytää ja jos ei löydä, niin semmoista perämetsää ei o keksitty mistä en luokseni hakisi.

Olen vaikea mutta varma. Vissiin varmasti vaikea.

Viimeviikonloppuinen sälli on osoittautunut oikein mukavaksi sälliksi. Ollaan viestitelty aika paljon, vähän hämmentävää ko se on niin samalla aaltopituudella! Ei kukaan oo ikinä. Siitä tulee mun uus paras kaveri (vaikka ei tietenkään ihan lempiystävän veroinen).

Ei kannata kadehtia myöskään Herra Narttua. Mä olen äärimmäisen hankala ja tuittupäinen elämänkumppani. Ehkä vuodet on vähän hionut särmiä, mutta en mä mikään mukava ihminen ole jos katson että tilanne vaatii vittumaisuutta.

Eikä niillä perhosilla pitkälle pötkitä. Pepiksi, Ronjaksi, Susan Sarandoniksi tai Helinäksi ei synnytä vaan kehitytään.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
mulla ees oo äijää ketä kadehtia :D Eikä kyllä ois aihettakaa.

Iltaa vaan ketjuun. :wave:

Aamusti pitäs lähtee, enkä oo uhrannu ajatustakaan matkalaukun pakkaamiselle, jokohan pitäs? Pitäs myös kämppä siivota sellaseen kuntoon, että ois kiva tulla takasi sitte viikon päästä. Ehkä vaan pitäs yrittää jo aloittaa... Eka kyl kuppi kahvia :D

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30540909:
mulla ees oo äijää ketä kadehtia :D Eikä kyllä ois aihettakaa.

Iltaa vaan ketjuun. :wave:

Aamusti pitäs lähtee, enkä oo uhrannu ajatustakaan matkalaukun pakkaamiselle, jokohan pitäs? Pitäs myös kämppä siivota sellaseen kuntoon, että ois kiva tulla takasi sitte viikon päästä. Ehkä vaan pitäs yrittää jo aloittaa... Eka kyl kuppi kahvia :D
Niin ei ole kaikilla mammoilla. Kahvia voiski juoda. =)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä