Mun S4 saa kuvan lisättyä osotekirjan kautta, kun painaa siitä naaman kuvastaEn tiiä mallista. Ei puhelimessa lie vikaa. Käyttäjä ei osaa puhua samsungia.. Miten vitussa esim.lisätään valokuva soittajan nimen perään. Missään ei lue sanoja jotka ymmärtäisi. Kuten "liitä" "lisää" tms..
Mee kuvagalleriaan, avaa haluamasi kuva, paina vasenta alanäppäintä. Siitä aukeaa valikko jossa luee "aseta", ja se antaa vaihtoehdoksi yhteyshenkilön valokuvaksi. Sit vaan valkkaat kenelle haluat sen laittaa.En ole yhtään sitä tyyppiä joka räplää puhelinta huvikseen. Hieno puhelin, mutta täynnä täysin turhia toimintoja ja aplikaatioita ja höpläköötiöitä..Käytän sitä kuten edellistä. Soitan ja vastaan puheluihin, joskus pitää laittaa viesti niin senkin vois opetella.
Mulla on s4 mini enkä saanu sitä noinAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30539293:Mun S4 saa kuvan lisättyä osotekirjan kautta, kun painaa siitä naaman kuvasta
Onks joku koittanu vongata seksiä?Voisko joku sitten selittää, miksi vitussa mun päätä ja etenkin silmää on särkenyt päivätolkulla?
Mulla on kaapit aina tyhjillään. No on mulla aina riisii ja makaronia ym mut ei niitä aina jaksa. Nyt tein nuudeleita ensihätään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30539279:Ei saa päästää kaappeja noin tyhjilleen : /. Silloin se nälkä varmasti yllättää.
Väärät rillit?Voisko joku sitten selittää, miksi vitussa mun päätä ja etenkin silmää on särkenyt päivätolkulla?
Rupesin ite koittaa tota kans, mut ei toimi s3 tolleenkaan..eikä pysty painamaan siitä oletuskuvastakaan. Pitää huomenna vissiin ottaa se ohjekirja kauniiseen käteen ja alkaa kattoo sanotaanko siellä...tai sit googlata.Mee kuvagalleriaan, avaa haluamasi kuva, paina vasenta alanäppäintä. Siitä aukeaa valikko jossa luee "aseta", ja se antaa vaihtoehdoksi yhteyshenkilön valokuvaksi. Sit vaan valkkaat kenelle haluat sen laittaa.
Onks joku koittanu vongata seksiä?
Ei sen silmäsärkyä pitäis aiheutta. Seksipohjainen päänsärkykin on yleensä vain pitkien parisuhteiden perustauti.Onks joku koittanu vongata seksiä?
Mulla on active ja täs saa tuon kauttakin.Mulla on s4 mini enkä saanu sitä noin
Minä vonkasin aatonaattona ( jos sitä ny vonkaamiseks voi kutsuu, ku hieman hiveli sormella housujen rajalt ja sit annoin pitkän suukon )Onks joku koittanu vongata seksiä?
Jos sulla on tallentava töllö niin nauhotatko? Mää en jaksa valvoa niin pitkään. Nyt on leffa meneillään ja tarkotus olis pitää peli-iltaa tässä porukalla.Ai nii. klo 22.00 TV2 Game of Thrones 4. tuotantokausi, viisi jaksoa peräkkäin.
Takapuoleni on asian vaatimat viis tuntia liimattu sohvanpohjaan.
Ootko tallentanu numeroita uuteen kännykkään?Kirahvin ohjeella mulla lukee "ei yhteystietoja".
Kuvaa nappaamalla ei tapahdu mitään..
Ei oo, en saa narulle. Käyn kyl boxin deeveedeetä ostamassa kun se kauppohin tulee.Jos sulla on tallentava töllö niin nauhotatko? Mää en jaksa valvoa niin pitkään. Nyt on leffa meneillään ja tarkotus olis pitää peli-iltaa tässä porukalla.
Ne on SIM kortilla... Pitääkö ne jotenkin laittaa kännykkään erikseen...Ootko tallentanu numeroita uuteen kännykkään?
Simmin muistipaikat on rajalliset. Siirrä numerot puhelimen muistiin.Ne on SIM kortilla... Pitääkö ne jotenkin laittaa kännykkään erikseen...
Vaihtuko sulla sim-kortti?Ne on SIM kortilla... Pitääkö ne jotenkin laittaa kännykkään erikseen...
Ai miten se tapahtuu?Simmin muistipaikat on rajalliset. Siirrä numerot puhelimen muistiin.
Taisi se vaihtuaVaihtuko sulla sim-kortti?