The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En tiiä mallista. Ei puhelimessa lie vikaa. Käyttäjä ei osaa puhua samsungia.. Miten vitussa esim.lisätään valokuva soittajan nimen perään. Missään ei lue sanoja jotka ymmärtäisi. Kuten "liitä" "lisää" tms..
Henkäiset alkuun syvään ja muistat, että kaikki vempaimet on ihmisten tekemiä. Tarpeeksi kauan kun räpläät puhelinta löydät varmasti kohdan mistä saat kuvan liitettyä :hug:.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30539230:
Henkäiset alkuun syvään ja muistat, että kaikki vempaimet on ihmisten tekemiä. Tarpeeksi kauan kun räpläät puhelinta löydät varmasti kohdan mistä saat kuvan liitettyä :hug:.
En ole yhtään sitä tyyppiä joka räplää puhelinta huvikseen. Hieno puhelin, mutta täynnä täysin turhia toimintoja ja aplikaatioita ja höpläköötiöitä..Käytän sitä kuten edellistä. Soitan ja vastaan puheluihin, joskus pitää laittaa viesti niin senkin vois opetella.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30539233:
Äkkiä syömään sitten |O.

*ojentaa riisipiirakan* :D
kovin on kevyt piirakka.

mitä mää nyt muka syön kun ei mun kaapeissa ole oikeen mitään. Huomenna saan vetää navan täydeltä jouluruokaa,mulla se ei vielä tule korvista ulos kun oon vaan eilen vähän syönyt ja siinäkin puolet sellasta mitä en oikeestaan syö mutta oli pakko kun muutakaan ollut.Onneks huomenna saa ihan sellasta mitä tulee syötyäkin.

Just kun meinasin tulla kirjottamaan että minäpäs en ole ähkyjä vetässyt tänä jouluna niin eikö niin just käynyt :whistle::ashamed: Tosin kyse ei ollu jouluruuasta vaan ihan paistetuista paprikoista, pihveistä ja ranskalaisista. Ällöttää..

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kovin on kevyt piirakka.

mitä mää nyt muka syön kun ei mun kaapeissa ole oikeen mitään. Huomenna saan vetää navan täydeltä jouluruokaa,mulla se ei vielä tule korvista ulos kun oon vaan eilen vähän syönyt ja siinäkin puolet sellasta mitä en oikeestaan syö mutta oli pakko kun muutakaan ollut.Onneks huomenna saa ihan sellasta mitä tulee syötyäkin.
Ei saa päästää kaappeja noin tyhjilleen : /. Silloin se nälkä varmasti yllättää.

Mä kokeilisin ensin numeron tallennettua painaa sormella siellä osoitekirjassa sitä kohtaa, johon kuvan pitäisi tulla. Eiköhän sieltä joku luukku pomppaa auki. Samsung ei ole nyt käytössä, niin en osaa eksaktisti sanoa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä