The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meni pieleen ja päinvastoin. Tein testin.

Minä: innostuisitko jos mulla ois tiukka nuttura ja istuisin virkkaamassa?
Ukko: ...TÄH???
Minä: vastaa nyt vaan
Ukko: no.. Mikäs etten
Minä: innostuisitko jos tunkisin puikon sun hanuriin?
Ukko: mitä vittua? Tiesitkö että sä osaat joskus olla äärimmäisen kuvottava?
Good for you! Nythän sun ei tartte ko näyttää sitä sukkapuikkoa, niin tajuaa äijä pitää likaset ajatuksensa kurissa, ja tajuaa olla ehdottelematta mitään.

• Tykkää
Reactions: Bitch
Kaveri pani tänään viestiä että se oli poikansa kanssa hommannu puolikkaalle lahjan. Herkistysin kyyneliin kesken kauppareissun. Kävin sit nappaamassa hyllystä pojalle pienen paketin :) toivottavasti toi oksentaminen loppuu, että kehtais käydä poikkeemassa ja viemässä lahjan.

...ja yön eka oksennuspyykkikoneellinen pyörimässä. Musta tuntuu, että huomenna mut leimataan lapsen omivaksi itsekkääksi paskapääksi, kun kyseenalaistan onko puolikkaan järkevää poiketa tautisena joulun viettäjänä ämpärin puolen suvussa. Siellä on neljä pikkulasta, joista nuorin on alle 2kk. Aika helppoo tää elämä.

Enkä usko että meillä nukutaan tänäkään yönä. Jeah.

Kaveri pani tänään viestiä että se oli poikansa kanssa hommannu puolikkaalle lahjan. Herkistysin kyyneliin kesken kauppareissun. Kävin sit nappaamassa hyllystä pojalle pienen paketin :) toivottavasti toi oksentaminen loppuu, että kehtais käydä poikkeemassa ja viemässä lahjan.

...ja yön eka oksennuspyykkikoneellinen pyörimässä. Musta tuntuu, että huomenna mut leimataan lapsen omivaksi itsekkääksi paskapääksi, kun kyseenalaistan onko puolikkaan järkevää poiketa tautisena joulun viettäjänä ämpärin puolen suvussa. Siellä on neljä pikkulasta, joista nuorin on alle 2kk. Aika helppoo tää elämä.

Enkä usko että meillä nukutaan tänäkään yönä. Jeah.
Voiko toi enää olla syömisestä? Kuulostaa joltain vatsapöpöltä

Kylläpä oikeesti pelottaa, joudutaanko tappelemaan joulusta ja pojan siirtelystä..

Mut koitanpa houkutella masan kasseineen tänne, ehin ehkä torhmkahtamaan ennen ko pyykkikone pysähtyy ja/tai lentää seuraava yrjö. Öitä.

Huomenta mussukat!!!:kieh:

Ois viimenen herätys ennen viiden (5) päivän vapaata!!

Ja jos tänään sairastuu yksikään kuukkeli, käyn henk koht antamassa syyn poissaoloon

Huomenta. Tänää pitäs lähtee tonne kaaokseen, ihmiset sekoo ko kaupat on pari päivää kiinni ja ruoka loppuu kesken, vaikka sitä on hastrattu jo pitkin viikkoa omat ja naapurienkin jääkaapit pullolleen.

Sit samalla reissulla hakeen lentoliput, lähtö lähenee :) Iltasella sit paketointi operaatio ko pojat on nukahtanu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä