Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30533506:Ottasko yhen tsihin ja menis sitte maate. Kippistely kaveria?
Good for you! Nythän sun ei tartte ko näyttää sitä sukkapuikkoa, niin tajuaa äijä pitää likaset ajatuksensa kurissa, ja tajuaa olla ehdottelematta mitään.Meni pieleen ja päinvastoin. Tein testin.
Minä: innostuisitko jos mulla ois tiukka nuttura ja istuisin virkkaamassa?
Ukko: ...TÄH???
Minä: vastaa nyt vaan
Ukko: no.. Mikäs etten
Minä: innostuisitko jos tunkisin puikon sun hanuriin?
Ukko: mitä vittua? Tiesitkö että sä osaat joskus olla äärimmäisen kuvottava?
Huominen on vielä edessä :hug:. Oliko kaupoilla vielä ruuhkaa?
Voiko toi enää olla syömisestä? Kuulostaa joltain vatsapöpöltäKaveri pani tänään viestiä että se oli poikansa kanssa hommannu puolikkaalle lahjan. Herkistysin kyyneliin kesken kauppareissun. Kävin sit nappaamassa hyllystä pojalle pienen paketin toivottavasti toi oksentaminen loppuu, että kehtais käydä poikkeemassa ja viemässä lahjan.
...ja yön eka oksennuspyykkikoneellinen pyörimässä. Musta tuntuu, että huomenna mut leimataan lapsen omivaksi itsekkääksi paskapääksi, kun kyseenalaistan onko puolikkaan järkevää poiketa tautisena joulun viettäjänä ämpärin puolen suvussa. Siellä on neljä pikkulasta, joista nuorin on alle 2kk. Aika helppoo tää elämä.
Enkä usko että meillä nukutaan tänäkään yönä. Jeah.
:hug::'(
Nää kyneleet ei ole omia...tai on mutta toisen ihmisen puolesta josta just hetki sitten sain tietää...surullisia uutisia.
Luultavasti ihan vaan oksennustauti. En mä usko et syömisestä oksentais vuorokautta, ko ei muutkaan syöjät oo saanu mitään oireita. Ei täällä eikä ämpärin kommuunissa.Voiko toi enää olla syömisestä? Kuulostaa joltain vatsapöpöltä
Ai oliko, nythän on just ne pahimmat ruuhkat meneillään. En edes halua kuvitella millaista huomenna onAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30533559:Huominen on vielä edessä :hug:. Oliko kaupoilla vielä ruuhkaa?
Majuri hyväkarppaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30533564:Klementiinejä ja kanankoipii
Huomenillalla kinkkuu ja klementiiniiMajuri hyväkarppaa.
Mitäs neidille tänään kuuluu?huomenta :flower:
ei jaksa näin loppuvuodesta enää noin yläältä hieroa