Niin joo :OOtan osaa. Mutta kunnon vaimo aines pihtaa minkä pystyy. Sulla se tulee noin kuin itsestään.
Ai saakeli... täytyy kai sitä sit ku näkee pihdata kans
Niin joo :OOtan osaa. Mutta kunnon vaimo aines pihtaa minkä pystyy. Sulla se tulee noin kuin itsestään.
Unii :wave:Mie lähen iltapalalle ja nukkuu. Kun kerta taas alatte pervoilemaan. Mokomat.
Hyvät yöt ja siveät unet kaikille!
ny ei olla pervoiltu yhtään, kyllä kai kaikki tietää että omaansa saa panna vaikka kuinka paljoMie lähen iltapalalle ja nukkuu. Kun kerta taas alatte pervoilemaan. Mokomat.
Hyvät yöt ja siveät unet kaikille!
Näin on. Löysäät nutturan, käyt miesparan kimppuun huulia lipoen ja jälkeen päin syytät harmoonista tilaa.Oikeesti???!!!! Parempi naida kuin palaa? Mun täytynee lukea tuota opusta tarkemmin.
Jos asia on kerta näin niin mulla on jo muksut nukkumassa. Täytyy lähteä iltapuuhiin.. :wave:ny ei olla pervoiltu yhtään, kyllä kai kaikki tietää että omaansa saa panna vaikka kuinka paljo
se ei oo syntiä
oikea meininki :heart:Jos asia on kerta näin niin mulla on jo muksut nukkumassa. Täytyy lähteä iltapuuhiin.. :wave:
Mut kunto kasvaa, mitä huonommassa kelissä ulkoileeIltaa :wave:
Pitikö tuon lumimyräkän just tänä iltana tulla. Olipa kiva kävellä. |O :kieh:
Ei vaikuttanut kuntoon mitenkään. Ei ole sentään niin huono kunto. :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30533197:Mut kunto kasvaa, mitä huonommassa kelissä ulkoilee
töissä olen joulun ja sit aattona veljen luo,siellä pöytä notkuu joten ei tarvii ite mitään laitella.Mites teidän joulu sujuu? Tiukasti oman porukan parissa vai väljemmin ystävien kanssa?
Olin töissä. Tällä viikolla on huimat 2 vapaapäivää.Mites teidän joulu sujuu? Tiukasti oman porukan parissa vai väljemmin ystävien kanssa?
Märäksi siellä tuli.