The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä oksennetaan vieläkin. Jos ens yö sujuu yhtä huonosti, niin en kyllä tiiä jaksanko juhlia koko joulua. Oon niin poikki. Piti käydä äitin kanssa ostoksilla vielävtänään, enomies oli pojan vahdissa. Kuulemma ainoo harmi oli ettei poina jaksanu leikkiö niin paljon ko eno olis halunnu :D

Nyt on narttulassa kaikki ostokset tehty. Päivällä hain kauppahallista kalat kun en ehdi itse tehdä, just tulin ruokakaupasta ja ukkokulta saa jonottaa huomenna alkossa. Vielä huomisen kun rutistan töissä voi alkaa juhlimaan ja paistamaan kinkkua.

Omat mukulat tulee aattona, appivanhemmat käy syömässä ja suattaapa nuo tyttö- ja poikaystävättii jossain vaiheessa näyttäytyä

Musta on kiva olla aattona töissä kun siellä on ihan eri tunnelma kuin arkena,itekään ei tarvii kun nimeks tehä töitä ja loppuajan voi olla rennommin. Tosin jos en olis sinkku niin en varmaan haluis olla töissä enkä koskaan kyllä ollutkaan sillon kun varattu olin. Vasta sit sinkkuna ollessa ruvennu olee joulut töissä...tosin nykysin se ei ole niin sanottu että saa edes olla. Mut mee nyt töissä sanomaan et tuun mielummin töihin jouluna kun olen yksin omissa ajatuksissani.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä