G: Joulun alkot 2014?

• Viestiketjun aloittaja "Jano"
  • Ensimmäinen viesti
lidlistä ostin kaksi mustikka-kanelisiideriä. lahjaksi saatiin alkoholitonta glögiä, kai sille voisi viinapullon ostaa jos nyt on mitään asiaa alkoon päin ennen joulua, ei sitä kyllä tuollaisenaan pirukaan juo. ukkeli kai vielä saunaoluita hommaa.

ainiin
Unohdinkin että pitää ostaa valkoviiniä 2 pulloa, jos sattuu tekemään mieli juustojen kanssa. Voi olla että jää kokonaan juomatta mutta varalla pitää olla.
Likööreinä meillä on kahvilikööriä, Terva-likööriä ja sit on joku Black Velvet joka on tosi vahvaa ja ovelan makuista.

Saunajuotavia emme harrasta ellei sitten lapsille mehua ja mulle kotikaljaa tai vettä :)

Ja emme juo paljon eli lapset saa ihan kunnon joulun. Lähinnä illalla varmaan tulee parit snapsit otettua hyvää likööriä.

bbierass
Unohdinkin että pitää ostaa valkoviiniä 2 pulloa, jos sattuu tekemään mieli juustojen kanssa. Voi olla että jää kokonaan juomatta mutta varalla pitää olla.
Likööreinä meillä on kahvilikööriä, Terva-likööriä ja sit on joku Black Velvet joka on tosi vahvaa ja ovelan makuista.

Saunajuotavia emme harrasta ellei sitten lapsille mehua ja mulle kotikaljaa tai vettä :)

Ja emme juo paljon eli lapset saa ihan kunnon joulun. Lähinnä illalla varmaan tulee parit snapsit otettua hyvää likööriä.
Ai siis snapsit vai likööriä...

meillä jouluna Hehkuviiniä ja shampanjaa.

no jaa
Meillä on varastoissa kyllä vaikka mitä. Punaviiniä, muutama liköörilaji, konjakkia, viskiä, muutama kuohuviinipullo ja olutta ja lonkeroakin nyt tällä hetkellä. Valkoviineistä en ole varma, voi olla että ne on tällä kertaa loppu, kun me emme mitään erityisiä valkkarin ystäviä ole. Ehkä sitä pitäisi ostaa varalle jos joku vieras haluaa.

Mutta tuskin me nyt varsinaisesti mitään erityisesti juodaan. Itse tykkään jouluruoasta ihan veden kanssa. Illalla voisin konjakkihörpyn ottaa, mikäli ei lastenlasten sairastelun vuoksi pidä olla ajokykyvalmiudessa... jos tytärpuoli soittaa että pitää lähteä apuun.

Sommelieeri
[QUOTE="Samu";30531203]Oot enemmän kaljan kannalla vai?[/QUOTE]

Olut, sahti, piimä yms sopivat rosollin, sillin, kinkun, lanttulaatikon, karjalanpaistin yms makujen sekamelskaan.

Optio
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30532450:
Fireball cinnnemon viski, punaviini ja valkoviini ( merkit tarkentuu huomenna) sekä amaretto kahvin kaveriksi.
Tuota viskiä suosittelen ehdottomasti maistamaan, on tulista ja jouluista :p
Viime jouluna kuppilassa jossa olin töissä hittidrinkki oli fireballilla terästetty glögi. Suosittelen maistamaan.

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
Lahjaksi on saatu töistä pullo jotain punaviiniä ja kirkasta viinaa aika iso pullo. Itse ostin 3x siideriä ja kaksi sol olutta. Aika hyvin kun kukaan aikuisista ei juo :D tarjotaan sitten jos käy ruoka- ja/tai saunavieraita joskus..

Yhteistyössä