Ai siis snapsit vai likööriä...Unohdinkin että pitää ostaa valkoviiniä 2 pulloa, jos sattuu tekemään mieli juustojen kanssa. Voi olla että jää kokonaan juomatta mutta varalla pitää olla.
Likööreinä meillä on kahvilikööriä, Terva-likööriä ja sit on joku Black Velvet joka on tosi vahvaa ja ovelan makuista.
Saunajuotavia emme harrasta ellei sitten lapsille mehua ja mulle kotikaljaa tai vettä
Ja emme juo paljon eli lapset saa ihan kunnon joulun. Lähinnä illalla varmaan tulee parit snapsit otettua hyvää likööriä.
Tarkoitin liköörit. Ei siis mitään viinasnapsejaAi siis snapsit vai likööriä...
meillä jouluna Hehkuviiniä ja shampanjaa.
Oot enemmän kaljan kannalla vai?Huoh, kun ihmiset eivät ymmärrä, että viini ja joulupöytä eivät kuulu yhteen.
Kauppalehti Option viiniklubissa vain kaksi mukia sai, Mieti tarjoatko? Pistävän alkoholinen, esanssimainen ja keinotekoinen.Onko noi Loimu glögit millasia? jos tykkää punkusta niin uppoo? vois kokeilla sellasta tapsana ku pojat isällään.
Mutta jollei ihminen satu pitämään oluesta, sahdista taikka edes piimästä, niin silloin esimerkiksi mukava kuohuviini tai valkoviini uppoaa aivan mainiosti.Olut, sahti, piimä yms sopivat rosollin, sillin, kinkun, lanttulaatikon, karjalanpaistin yms makujen sekamelskaan.
Kaikki eivät syö mainitsemiasi ruokia joulunaOlut, sahti, piimä yms sopivat rosollin, sillin, kinkun, lanttulaatikon, karjalanpaistin yms makujen sekamelskaan.
OhohHuoh, kun ihmiset eivät ymmärrä, että viini ja joulupöytä eivät kuulu yhteen.
Viime jouluna kuppilassa jossa olin töissä hittidrinkki oli fireballilla terästetty glögi. Suosittelen maistamaan.Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30532450:Fireball cinnnemon viski, punaviini ja valkoviini ( merkit tarkentuu huomenna) sekä amaretto kahvin kaveriksi.
Tuota viskiä suosittelen ehdottomasti maistamaan, on tulista ja jouluista
Fireballissa on glykolia, ei ole terveellistä.Viime jouluna kuppilassa jossa olin töissä hittidrinkki oli fireballilla terästetty glögi. Suosittelen maistamaan.