The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...do dih, nyt on kuulkaas saatu tämän päivän leipomushässäkkä päätökseen - lukemattomista keskeytyksistä sun muista ylmääräsistä juoksutteluista puhumattakaan :)

Yks kakku meni ketuilleen eli siitä tuli meijen joulupöydän kakku, kits sen pirullisen silikonivuuan. Vaan eipä hätiä, mä leivon vielä huomennakin :). Pari kakkua pitää vielä tehdä, tänään tuli vaan neljät, ja luultavasti laitan huomenna toisen satsin fudgea tulemaan. Nyt on tekeytymässä karpalo- valkosuklaafudge.

Pikeerihässäkkä jäikin väliin eli se on huomenna, kun meillä ipanat asuikin ulkona lähes koko päivän, kun. Ulkona on pakkasta :heart: :)!

• Tykkää
Reactions: Inanna
Mulla on huomena ja tiistainakin vielä jouluostoksille menoa :D

Kaik lahjat on paketoimatta, kuusi odottaa kaupassa ja jouluruokia on tasan piparitaikina hankittuna :D

Mie en jaksa hötkyillä.
:wave: - mitä sitä suotta hötkyilemään........paraskin sanoja olen :snotty: :D - tiiän että huomenna taitaa mennä hermosto huonoon kuntoon ja tiistaina mä oon varmaan ihan lagannu kokonaan :D

Meilläkin on osa sapuskoista vielä sujuvasti kaupassa, onhan näitä päiviä tässä, mutta semmosen aikarajan oon itelleni tehny, että tiistai on viimonen päivä, milloin naamaani kaupoissa näytän. Jos joku jää hankkimatta, niin sitten jää.

Lahjoja varmaan paketoin sitten viimeistään aattoyönä :O :D, kävi nääs ilmi, että muilutuspaikat väheni reissaamisten myötä oleellisesti, joten....tsaijai vaan, menee jännäksi :D

Mulla on huomena ja tiistainakin vielä jouluostoksille menoa :D

Kaik lahjat on paketoimatta, kuusi odottaa kaupassa ja jouluruokia on tasan piparitaikina hankittuna :D

Mie en jaksa hötkyillä.
Mäkin jättäisin muuten tän kaiken vasta tiistaille, mutta kun silloin pitää jo olla matkalla joulunviettopaikkaan niin ei ehdi enää :D

Niin ja odottaako kuusi lahjaa vielä kaupassa vai joulukuusi? :D

Mun ei onneks tarvii ostaa mitään jouluruokia kun meen valmiisenn pöytään aattona ja päivänä ja tapanina. Ainut mitä ajattelin et jos tekis ite lihapullia....ei meillä yleensä sellasia ole mut jos tekis...ja sitten haluun juustoa,sellasta mitä se onkin sellanen hytkyvä juusto.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30530206:
Mie otin varaslähdön ja annoin kisulle jo sen lahjan. Ostin sille tuommosen laservalon. Toinen juoksee nyt ihan höpönä sen valon perässä :D.
Mulla on just tällä hetkellä myös laserleikit kissan kanssa meneillään :D. Toi nuorin kissa on jo oppinut tunnistamaan tuon lelun päässä olevan ketjun kilinän ja juoksee heti paikalle, kun kuulee sen :D. Sitten kun valon vie kattoon, niin kissa päästelee hassuja ääniä :LOL:

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530217:
Mitä helv***ä

Mitä mulle tapahtuu? :O

Viime aikoina on tullu saatana uutena riesana ruisleipäripuli, eli syötyäni ruisleipää niin parin tunnin sisään on vatsa sekasin prkl... :mad:
Voisko olla siitä että niissä on nykyään ruista vain värin vuoksi? Siis leivässä, ei sun ripulissas

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä