Iltaa :wave:
Nyt on edes osa lahjoista hankittu. Loput sitten huomenna... mitenniin viimetingassa
Nyt on edes osa lahjoista hankittu. Loput sitten huomenna... mitenniin viimetingassa
Mulla on huomena ja tiistainakin vielä jouluostoksille menoaIltaa :wave:
:wave: - mitä sitä suotta hötkyilemään........paraskin sanoja olen :snotty: - tiiän että huomenna taitaa mennä hermosto huonoon kuntoon ja tiistaina mä oon varmaan ihan lagannu kokonaanMulla on huomena ja tiistainakin vielä jouluostoksille menoa
Kaik lahjat on paketoimatta, kuusi odottaa kaupassa ja jouluruokia on tasan piparitaikina hankittuna
Mie en jaksa hötkyillä.
Mäkin jättäisin muuten tän kaiken vasta tiistaille, mutta kun silloin pitää jo olla matkalla joulunviettopaikkaan niin ei ehdi enääMulla on huomena ja tiistainakin vielä jouluostoksille menoa
Kaik lahjat on paketoimatta, kuusi odottaa kaupassa ja jouluruokia on tasan piparitaikina hankittuna
Mie en jaksa hötkyillä.
Höhöö
Miulla on samalla mallilla hommat. Lahjat paketoitu ja siivottu niiltä osin kuin normaalistikkin siivoaisin.mää sain tänää loputki jouluruuat että enää ei puutu muutako maidot ja leivät ym jokka ei kestä säilytystä
Juu siellähän se. Taitaa olla tulossa aikuisiällä sitte ensimmäinen uv, kun tulee maisteltua vettä väkevämpää. Tähän asti oon kaikki uv:t ollu selvinpäin.vaihtuukos alastulon uv siellä saksanmaalla vai mihin sä menitkään?
Mulla on just tällä hetkellä myös laserleikit kissan kanssa meneillään . Toi nuorin kissa on jo oppinut tunnistamaan tuon lelun päässä olevan ketjun kilinän ja juoksee heti paikalle, kun kuulee sen . Sitten kun valon vie kattoon, niin kissa päästelee hassuja ääniäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30530206:Mie otin varaslähdön ja annoin kisulle jo sen lahjan. Ostin sille tuommosen laservalon. Toinen juoksee nyt ihan höpönä sen valon perässä .
ahaMulla on just tällä hetkellä myös laserleikit kissan kanssa meneillään . Toi nuorin kissa on jo oppinut tunnistamaan tuon lelun päässä olevan ketjun kilinän ja juoksee heti paikalle, kun kuulee sen . Sitten kun valon vie kattoon, niin kissa päästelee hassuja ääniä
En mä sitä sulle kertonutkaan :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530228:
Voisko olla siitä että niissä on nykyään ruista vain värin vuoksi? Siis leivässä, ei sun ripulissasAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30530217:Mitä helv***ä
Mitä mulle tapahtuu? :O
Viime aikoina on tullu saatana uutena riesana ruisleipäripuli, eli syötyäni ruisleipää niin parin tunnin sisään on vatsa sekasin prkl...
ahaEn mä sitä sulle kertonutkaan :stick:
Mie arvelin, että uusi vuosimikä on uv?
uusi vuosimikä on uv?