Mäkin söin tänään kaksi suklaakonvehtia ja totesin, et nyt on joulun kiintiö täynnä.Suklaasta
Mäkin söin tänään kaksi suklaakonvehtia ja totesin, et nyt on joulun kiintiö täynnä.Suklaasta
Mä ostin pari rasiaa jouluksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30529728:Mäkin söin tänään kaksi suklaakonvehtia ja totesin, et nyt on joulun kiintiö täynnä.
Ei se muutakaan voi olla.
Voi, mut koska olemme kilttejä ja joulumielellä, niin oletamme että puhut suklaatipatukoista.Ei se muutakaan voi olla.
Mulla kans kaapis kolme rasiaa, mut taidan laittaa ne lasten matkaanMä ostin pari rasiaa jouluksi.
Voi, mut koska olemme kilttejä ja joulumielellä, niin oletamme että puhut suklaatipatukoista.
Lapselle ostin oman rasian.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30529743:Mulla kans kaapis kolme rasiaa, mut taidan laittaa ne lasten matkaan
Anna sen pannaPäivää:wave:
Se on tää viikonloppu sitten pistetty pakettiin. Olen ihan väsy,nukun pystyyn. Nukuin huonosti en siis ole ollut missään. No,ihan mukava viikonloppu ollut,syöty hyvin herkkuja ja silleen.
Ainoa ihmetyksen asia tai no aavistin kyllä että näin tapahtuu,mun edellinen ihastus pisti eilen jouluntoivotukset ja halus kuulla mitä mulle nykysin kuuluu. En ole vastannut vielä mitään...siiinä kyllä oli että jos en vastaa hälle mitään niin hän ymmärtää kyllä ja toivo kaikkea hyvää. Mä jotenkin rupesin ikävöimään nyt sitten sitä Oltu hiljaiseloa jo jonkun aikaa ja nyt sitten iski ikävä. Kesti tosi kauan että sain riuhtastua itteni siitä irti ja nyt hän kokoajan mun mielessä taas. Kai sitä pitäs toivottaa jouluja takas...kai se kohteliasta olisi.
Ei kannata. Suosiolla vaan karsia pahaa mieltä tuottavat ihmiset elämästään.Päivää:wave:
Se on tää viikonloppu sitten pistetty pakettiin. Olen ihan väsy,nukun pystyyn. Nukuin huonosti en siis ole ollut missään. No,ihan mukava viikonloppu ollut,syöty hyvin herkkuja ja silleen.
Ainoa ihmetyksen asia tai no aavistin kyllä että näin tapahtuu,mun edellinen ihastus pisti eilen jouluntoivotukset ja halus kuulla mitä mulle nykysin kuuluu. En ole vastannut vielä mitään...siiinä kyllä oli että jos en vastaa hälle mitään niin hän ymmärtää kyllä ja toivo kaikkea hyvää. Mä jotenkin rupesin ikävöimään nyt sitten sitä Oltu hiljaiseloa jo jonkun aikaa ja nyt sitten iski ikävä. Kesti tosi kauan että sain riuhtastua itteni siitä irti ja nyt hän kokoajan mun mielessä taas. Kai sitä pitäs toivottaa jouluja takas...kai se kohteliasta olisi.
Mä vaan toivottaisin hyvää joulua tai en vastaisi mitään.Päivää:wave:
Nii...en mä siihen haksahda enää kun vihdoin irti pääsin mutta se on silti päässy mun sydämeen kaikesta huolimatta. En mä enää jaksais taas kerran alusta samaa rumbaa enkä siihen alakaan.Ei kannata. Suosiolla vaan karsia pahaa mieltä tuottavat ihmiset elämästään.
Älä sä puutu asioihin mistä et mitään tiedä.Anna sen panna
Eli älä vastaa mitään.Nii...en mä siihen haksahda enää kun vihdoin irti pääsin mutta se on silti päässy mun sydämeen kaikesta huolimatta. En mä enää jaksais taas kerran alusta samaa rumbaa enkä siihen alakaan.
miks mulle tulee siitä sitten paska fiilis etten vastaa?Eli älä vastaa mitään.