En ole minäkään. Ei huvita.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30527956:Mä en oo edes jaksanu mennä tänään uloskaan, jotenkin ollu vain tylsä ja tyhjänpäiväinen päivä
Enkä minä!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527859:Mie en oo koskaan myöhässä |O. Joten ei yleistetä siellä .
No niin Ruutis |O. Meitä on kolme ei myöhästelijää.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30527977:Enkä minä!
Mä myöhästelen sitten teidän kolmenkin edestä, eli nollaan tilanteen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527986:No niin Ruutis |O. Meitä on kolme ei myöhästelijää.
Pitäähän se joku tasapaino ollaMä myöhästelen sitten teidän kolmenkin edestä, eli nollaan tilanteen :ashamed:
Tuo ois muuten tosi kätevää. Harmi kun ei ole tullut opetettua. Meillä on ollut kissa joka osasi käydä pytyllä. En kylläkään itse muista koko kissaa kun olin ihan vauva tuolloin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30528001:
Nitroja taidetaan huomenna tarvita .Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30528006:Olipas muuten mukava Suomi- Tshekki matsi Huomenna sit nautitaan Suomi-Ruotsi pelist
Tällä viikolla oon tainnut olla kerran ajoissa töissä, eli tänään (taitaa olla myös aikalailla koko joulukuun saldo)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30528007:Pitäähän se joku tasapaino olla
Neljä. Mä en myöhästy ikinä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527986:No niin Ruutis |O. Meitä on kolme ei myöhästelijää.
Juu ja saattaa olla et Mettäkylässä huudetaan lujaa koko ottelun ajan, sori naapurit!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30528013:Nitroja taidetaan huomenna tarvita .
Sie siis todellakin tasapainotat useammankin edestäTällä viikolla oon tainnut olla kerran ajoissa töissä, eli tänään (taitaa olla myös aikalailla koko joulukuun saldo)
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30527986:No niin Ruutis |O. Meitä on kolme ei myöhästelijää.
tottapa tuokinen tosin oo kimpassa yhenkään teistä kanssa
en tosin oo kimpassa yhenkään teistä kanssa
No mikä jottei. Lauantai ja silleen.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30528192:Uskaltaskohan sitä ottaa kunnon kulauksen konjakkia?